Gå til innhold

Hardwarebutikken - Skit treige på pakke utsendelse

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte igår klokken 20:55.

20:58 kom ordrebekreftelsen. 22:05 kom leveringsbekreftelsen. At den var pakket og klar til avsending dagen etterpå.

Virker på meg som om du har vært uheldig...selv kommer jeg til å bruke hwb.no neste gang det kommer noe morsomt jeg har lyst på :thumbup:

Positivt med rask levering, rask tilbakemelding, rask pakking. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv mottatt varer fra HWB. Gikk helt smertefritt. Bra tilbud har de, enormt bra hadde de i julekalenderen her på hw.no - flere tilbud pr. dag, og fortsatte til og med etter den 24.

Har mailet med dem, og får svar kjapt tilbake.

Shahin har i mine øyne driti seg loddrett ut.........

Jeg kommer ihvertfall til å fortsette å handle på HWB - det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Jeg jobber ikke for komplett, jeg jobber for Itbutikken  :thumbs:

hehe, om du jobber for itbutikken, hvorfor handler du da ikke igjennom jobben din, ansatt pris på komponenter. *hadde vært digg *drømme**

Jeg tror på hwb.no i denne saken, vurderer faktisk å sjekke dem ut neste gang jeg skal ha noe kanskje. Det får tiden vise, men det er i allefall bevist her at de prøver å holde en seriøs og positiv linje. Håper i allefall at hwb.no holder det gående og at vi får flere leverandører som er bra og seriøse. :)

[Edit] formuleringsfeil.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Eg har bestillt fra ein god del webshops de siste årene og aldri har eg fått pakken raskere enn hos HWB. Bestillte kl. 23.00 ein dag, neste dag var den sendt og dagen etter var den på posten.

HWb kjem til å være min fast hw-forhandler fra nå av :D

Thumbs up :thumbs:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Alt jeg sier er at HWB bør greie å være like raske som andre webshops, dette er ikke et urimelig krav at all. Om du elsker lang leveringstid er ikke mitt problem, faktisk bryr jeg meg ikke om det.

Både Komplett, MpX og PS-Data sender i 8 av 10 tilfeller ut pakken neste virkedag hvis man bestiller etter 14-16 tiden og samme hvis man legger inn ordre før kl. 11.

,bare må si noe et par ord... Du har driti deg ut, bit tenna sammen og gjenta etter meg, "Neste gang handler jeg hos min lokale databutikk da det går dritkjapt"... :thumbup:

Det du sier her er at komplett og mpx sender pakken ut dagen etter i 80% av tilfellene. Du har bestilt fra hwb 3 ganger om ikke jeg husker feil (2 om vi trekker fra ordren du foretok før hwb åpnet). Regner med at om du legger inn 8 bestilinger før 1400-1600 man-fre, da vil du nok få samme statistikken du har opparbeidet deg for komplett og mpx.

_

Thorsan

Endret av thorsan
Lenke til kommentar

jeg bestilte fra hwb på nyttårsaften, de pakket og sendte 2. nyttårsdag. Posten rotet det totalt bort, så pakken var ikke hos meg før den 7. eller 8. januar.

hwb er suverene på KS og mail!

Jeg har i hvertfall funnet meg en foavoritt-webshop!

--alexio

Lenke til kommentar

A guy walks into a bar with a monkey and they both sit down. The guy orders a drink and the monkey starts eating all the snacks on the bar. The bartender complains and the guy says, "Don't mind my monkey, he eats anything. Just put it on my tab." When the snacks are gone the monkey starts looking around and sees the pool table. He jumps off the stool, goes over to the table, grabs a ball and pops it in his mouth. Again, the bartender complains and the guy says, "Don't worry, I told you he eats anything, just put it on my tab." After that they leave. A week later the guy and the monkey both come back to the bar. He orders a drink and the monkey starts looking around and spots the maraschino cherries. He grabs one, sticks it in his ass and then eats it. The bartender says, "That's disgusting." The guy says, "I told you, he'll eat anything, but after last week he checks everything for size first."

Og slik er det med oss som handler på webshops, vi gjør erfaringer. Men en ting er sikkert hwb er utrolig dyktige.

Lenke til kommentar
Hei alle forumbrukere: Vi var veldig i tvil om vi burde svare på denne, men besluttet at dette ikke kan stå uimotsagt. Sannheten er at vi siden vi åpnet ikke har mottatt en eneste ordre på lagervarer som ikke har ligget i postburet i løpet av 2 timer (på virkedager altså). Den 30/12-03 mottok vi heller ingen ordre fra postnummer 0165. Å bli "hengt ut" for noe som rett og slett ikke har skjedd syns vi ikke er rettferdig, derfor dette innlegg.

Mvh Hardwarebutikken

Personlig så synes jeg at dere og alle andre webshops kan holde dere langt *sensur* i voll fra vårt forum!

Lenke til kommentar
Personlig så synes jeg at dere og alle andre webshops kan holde dere langt *sensur* i voll fra vårt forum!

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.
Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg at dere og alle andre webshops kan holde dere langt ###### i voll fra vårt forum!

Jeg synes det er fint at de har forklart seg her jeg.

Når det er sagt, alle dere som støtter hwb burde kanskje slutte å poste i denne tråden, det fører bare til at den stygge topicen popper opp på forsiden av hw.no til stadighet. Dessuten ser det ikke ut til at shahin har tenkt å svare dere mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Jeg syns HWB's framgangsmåte i denne tråden er eksemplarisk. Kun ren informasjon, og de prøver ikke dårlig skjult reklame på noen som helst måte. Hadde bare alle gjort det :yes:

Lenke til kommentar

jeg kjenner meg heller ikke igjen...

bestilte kl 07.00 pakken var pakket og jeg hadde mottat pakkespor 07.30

dagen derpå fikk jeg pakken på døra kl 17.00 det vil jeg si er raskt =)

så skal det sies at jeg ikke tok vanlig servicepakke men valgte hjem på døra...

Ett stort pluss! jeg fikk med en STOR sjokolade :)

Lenke til kommentar
Hei alle forumbrukere: Vi var veldig i tvil om vi burde svare på denne, men besluttet at dette ikke kan stå uimotsagt. Sannheten er at vi siden vi åpnet ikke har mottatt en eneste ordre på lagervarer som ikke har ligget i postburet i løpet av 2 timer (på virkedager altså). Den 30/12-03 mottok vi heller ingen ordre fra postnummer 0165. Å bli "hengt ut" for noe som rett og slett ikke har skjedd syns vi ikke er rettferdig, derfor dette innlegg.

Mvh Hardwarebutikken

hmmm i så tilfelle kan slike personlige uttrykkninger også holdes langt vekke...

det er alltid to sider av story'en og det at butikkene faktisk bryr seg om ka forbrukerne mener og ser ka slags farvann de er i er bare positivt...

er mange ganger på forumet at ting har ordna seg til det bedre for forbrukeren fordi butikken har kommet til å ordnet opp...

stå på hwb :thumbup:

Lenke til kommentar
:wow:

Jeg bruker skjeldent smilys, men denne ligner akkurat på fjeset mitt etter at jeg leste hwb sin post. Mine penger går til hwb neste gang, det er hvertfall sikkert. Microplex får kunder ved å legge ved et drops, og hwb får kunder ved å være kompis her på forumet.

HAA! du får med stor sjokolade istede :)

Lenke til kommentar
Jeg har absolutt ingenting å beklage. Jeg er en misfornøyd kunde, misfornøyde kunder beklager ikke en shit.

Dere er skit treige. Jeg bestilte varer fra Itbutikken samme time og det var ikke noe problem med postgangen. I det minste var det ikke like treigt som deres pakke.

Ang. dine påstander om løgn, jeg har handlet hos dere en gang når dere åpnet (firmakjøp). En gang nå, og en gang for en kamerat. 2/3 ganger har det vært store problemer.

Er det rart jeg er sur?

Jeg skjønner at negativ publisitet som dette ikke er bra for HWB, men jeg har tapt penger på deres treighet, og da får dere tåle at jeg vil dele mine erfaringer i et forum som er ment for å dele erfaringer. Om dere taper penger på negativ publisitet på hw.no sin forside hver gang det blir postet i tråden er irriterende nok for en som driver et firma, men thats life. Man hører alltid om de gangene kunder er misfornøyde, f.eks. har jeg aldri laget tråder hvor jeg roser opp Mpx/Komplett/PS opp i skyene, selv om jeg er meget fornøyd med dem.

var det slik at du jobbet i itbutikken? i så tilfelle bør du ikke henge ut andre nettbutikker!!!

sist jeg bestilte med itbutikken tok behandlingstida 3-4mnd!!!

måtte til slutt true om søksmål før jeg fikk gjen pengene, det samme gjelder for en kompis.....

så når det gjelder ken som er raskest...vel...

det er mange andre faktorer som gjør en nettbutikk bra... annet en kor for pakken kommer. der er kundeservice (veldig viktig) som hwb har vist seg veldig sterkt på no... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...