Gå til innhold

Hardwarebutikken - Skit treige på pakke utsendelse


Anbefalte innlegg

Shanin driter seg totalt ut ja. Jeg har en følelse om at han er ansatt av f.eks. komplett.no for og terrorisere andre webshopper, slik at komplett blir enerådende på markedet... :p I en annen tråd skrev han at denne butikken hadde brukt maange uker på og levere varene hans, og så viste det seg at webshopen åpnet to dager før han skrev dette innlegget, så det må ha vært temmelig umulig! :D Shanin= :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en følelse om at han er ansatt av f.eks. komplett.no for og terrorisere andre webshopper, slik at komplett blir enerådende på markedet... :p

Jeg jobber ikke for komplett, jeg jobber for Itbutikken :thumbs:

 

Jobber du for HWB?

 

Skal vi mistenke alle for å jobbe for butikker når de kommer med kommentarer? Da har minst 10 HWB ansatte postet i denne tråden.

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Til HWB:

 

Jeg syns dere bør fortsette med å svare på forumet! Det gir klarhet og fjerner userriøs kritikk!

Jeg har stor tro på dere etter å ha lest svarene deres og kommer garantert til å handle hos dere i fremtiden (Selfølgelig om dere fortsatt har konkurranse dyktige priser) ;)

Jeg ser ikke at dere taper noe ved å svare på forumet tvert i mot! Husk at en stor del av kundene deres skriver og leser her på forumet!

 

Ha fortsatt en godt nytt år!

STÅ PÅ :) vi liker konkurranse :)

Lenke til kommentar
Jeg har en følelse om at han er ansatt av f.eks. komplett.no for og terrorisere andre webshopper, slik at komplett blir enerådende på markedet... :p

Jeg jobber ikke for komplett, jeg jobber for Itbutikken :thumbs:

 

Jobber du for HWB?

 

Skal vi mistenke alle for å jobbe for butikker når de kommer med kommentarer? Da har minst 10 HWB ansatte postet i denne tråden.

Syns ikke du at forklaringen fra HWB er god nok?

Som jeg ser det så er grunnen at du får pakken din så sen er posten, og du henger ut HWB pga det.

Ok, du er missfornøyd men tenk over hvor feilen ligger...

Ikke sleng kritikk på noen som ikke har skylden!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Hmm, Databutikken.com, noen som har erfaringer derfra?

Bestilte headphones som de hadde på lager på lørdag, men de har fremdeles ikke sendt pakken.. :mad:

Lenke til kommentar
Jeg har absolutt ingenting å beklage. Jeg er en misfornøyd kunde, misfornøyde kunder beklager ikke en shit.

Det du sier stemmer jo ikke. Du snakker i den tråden som Hardwarebutikken referer til at du ventet flere uker på en leveranse fra de. Det skrev du 29.11.2003. Hardwarebutikken åpnet 26.11.2003. Hvis du ikke skjønner at du er avslørt i den tråden, så er det noe feil med deg.

 

Jeg har aldri hatt noe med Hardwarebutikken å gjøre, men kritikken du kommer med her er fullstendig håpløs. Du kan ikke forvente at en nyåpnet butikk, i julestria, skal klare å levere en pakke på postkontoret nyttårsaften når du bestiller etter at postkontoret har stengt. At de da leverer pakken 2. januar synes jeg er mer enn man kan kreve av en butikk. At posten rotet med EDI kan ikke Hardwarebutikken klandres for. Så skriver du flere klagemail eller prøver å bortforklare dette nå, blir det bare enda dummere. For din egen del bør du faktisk holde kjeft i denne tråden, eller beklage en misforståelse eller whatever.

Lenke til kommentar
Det du sier stemmer jo ikke. Du snakker i den tråden som Hardwarebutikken referer til at du ventet flere uker på en leveranse fra de. Det skrev du 29.11.2003. Hardwarebutikken åpnet 26.11.2003. Hvis du ikke skjønner at du er avslørt i den tråden, så er det noe feil med deg.

 

Jeg har aldri hatt noe med Hardwarebutikken å gjøre, men kritikken du kommer med her er fullstendig håpløs. Du kan ikke forvente at en nyåpnet butikk, i julestria, skal klare å levere en pakke på postkontoret nyttårsaften når du bestiller etter at postkontoret har stengt. At de da leverer pakken 2. januar synes jeg er mer enn man kan kreve av en butikk. At posten rotet med EDI kan ikke Hardwarebutikken klandres for. Så skriver du flere klagemail eller prøver å bortforklare dette nå, blir det bare enda dummere. For din egen del bør du faktisk holde kjeft i denne tråden, eller beklage en misforståelse eller whatever.

Hm.

 

Dem åpnet butikken, altså, for første gang den 26.11.2003?

 

Da... har noen et mentalt problem.

 

EDIT:

@Hardwarebutikken, dere kan jo ta en kjapp prat med Itbutikken, og spørre dem om dem ser seg tjent med å ha ansatte som sprer usannheter og skittkasting om andre databutikker.

 

EDIT 2:

Jeg jobber ikke for komplett, jeg jobber for Itbutikken

 

Bøffegutt? En liten morroklump?

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

/me begynner å lure på om han skal starte å handle hos Hwb.no nå. For jeg synes dere takler medgang bra, og motgang sånn som nå bra. :)

 

Og Shahin, gå å legg deg. Som andre sier, det tideligste du NOENSINNE kunne fått varen var på mandag. DU LAGER POSTEN MANDAG! Synes du kan gå å handle på humbug.no..der har de sikkert ting som passer deg.

Lenke til kommentar

Vil bare kommentere at jeg ofte blir overrasket når jeg leser slike brukerkommentarer og kritikk at forskjellige nettbutikker. Folk er utrolig kjappe til å konkudere at noe er "uakseptabel service". De fleste nettbutikker behandler orderen din første virkedag etter plassering og varen blir ofte ikke sendt før dagen etter det. Så har man postgangen. 3-4 *virkedager* etter ordereplassering før den dukker opp i pakkesporingen er helt normalt og absolutt ingen form for dårlig service. Tvert om, jeg er enig med JohndoeMAKT her; er imponert over hvor raskt HWB behandlet orderen til tross for ferieavvikling.

Lenke til kommentar

Trådstarter er nok kun ute etter å slenge dritt ovenfor Hardwarebutikken, uvisst av hvilken grunn, men for Hardwarebutikken så tror jeg dette til slutt bare blir en positiv erfaring som kan gi dem flere kunder.

Trådstarter sier jo selv at han jobber i Itbutikken, og etter hva jeg har lest om den butikken så er det ikke mye å rope hurra for. Kanskje det er han som er Roy?

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=160595

Lenke til kommentar
Jeg jobber ikke for komplett, jeg jobber for Itbutikken :thumbs:

 

 

Hvis det stemmer at du jobber for Itbutikken, så vet jeg i hvert fall hvor jeg ikke skal handle. Men når jeg ser sannhetsgehalten (eller mangelen på) i dine tidligere innlegg så tillater jeg meg å tvile på det meste fra din side.

Tror jeg kommer til å handle fra HWB neste gang. :yes:

Lenke til kommentar
/me begynner å lure på om han skal starte å handle hos Hwb.no nå. For jeg synes dere takler medgang bra, og motgang sånn som nå bra.  :)

haha, samma følelsen fikk jeg. denne tråden fikk meg til å få lyst til å handle hos hwb.

Sku gjerne likt å sett noen av de andre store butikkene komme med svar i tråder, slik som hwb har gjort - Detta er flotte saker! :thumbup:

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt hvordan dere kan klage over leveringstid på 1uke++

jeg handler komplett og har ingenting annet en treg leveringstid derifra, hele tiden 2 uker +- , 4 av 4 ganger jeg har handlet der.. men jeg handler fortsatt på komplett i og med at det er en fin bedrift med god og hyggelig service..

men etter å ha lest over alle innleggene går jeg kansje over til hwb :)

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt hvordan dere kan klage over leveringstid på 1uke++

Det er forsåvidt bare en person her som klager på det. Alle andre er enig om at det er knall bra leverings tid på det gitte tidspunkt.

 

Det er flere ting som kan medføre lang leverignstid. De fleste nett butikker gir deg mulighet til å følge med på orderen før de sender den, etter det er det posten som står for servicen ikke butikken. Når du har hatt 2 uker levering vil jeg tippe at en eller flere varer sto i rest. Da står det gjerne på orderen når det forventes at varen kommer inn. Men kan jo ikke forvente at de har alle varene på lager til en hver tid. Går man i en hvilken som helst annen butikk hender det jo rett som det er at de ikke har varen inne og må bestille den.

Lenke til kommentar
Jeg har en følelse om at han er ansatt av f.eks. komplett.no for og terrorisere andre webshopper, slik at komplett blir enerådende på markedet... :p

Jeg jobber ikke for komplett, jeg jobber for Itbutikken :thumbs:

 

Jobber du for HWB?

 

Skal vi mistenke alle for å jobbe for butikker når de kommer med kommentarer? Da har minst 10 HWB ansatte postet i denne tråden.

Du er bare så latterlig shahin jeg ler av deg! I det minste ikke innrøm at du jobber i itbutikken. :laugh:

Lenke til kommentar
Jeg jobber ikke for komplett, jeg jobber for Itbutikken :thumbs:

 

Jobber du for HWB?

 

Skal vi mistenke alle for å jobbe for butikker når de kommer med kommentarer? Da har minst 10 HWB ansatte postet i denne tråden.

...tror da virkelig det var ironisk ment...kanskje det bare er meg :roll:

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt hvordan dere kan klage over leveringstid på 1uke++

jeg handler komplett og har ingenting annet en treg leveringstid derifra, hele tiden 2 uker +- , 4 av 4 ganger jeg har handlet der.. men jeg handler fortsatt på komplett i og med at det er en fin bedrift med god og hyggelig service..

men etter å ha lest over alle innleggene går jeg kansje over til hwb :)

Pakken har vært på døra samme dagen\neste dag hver eneste gang fra komplett. Med unntak av en gang i juletiden. De forsinkelsene dine må være pga. Posten. Kan ikke tro at komplett er så treige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...