Gå til innhold

Hardwarebutikken - Skit treige på pakke utsendelse


Anbefalte innlegg

Hei shahin bruk en butikke neste gang, det er dritkjapt assa :yes:

hehe... Noen som er litt kravstore ja. Har bestilt fra hwb en gang og pakken ble sendt samme dag som jeg bestilte. Jeg synes at hwb forklarer hvorfor pakken ble forsinket + det var jo midt i jula/nyttårsaften. Da er det bare å forvente at det går tregere enn normalt. At shahin har hatt 1 dårlig handel med hwb vil jeg ikke tro at det blir det store utslaget om folk handler der eller ikke. Men hvis det blir slik at 10-20 stk har sagt seg enig og alle har opplevdt crappy service så hadde det vært noe annet. Men når jeg leser igjennom tråden så er det bare shahin som har fått "dårlig" service. Som andre sier: "Gå på butikken du..." Går fortere gjør det. Får varen i hendene med engang der ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sendte mail til hwb klokken 12.00 på fredag i juleferien faktisk. Og jeg fikk svar 10 min etterpå :) Det kaller jeg service  :thumbs:

Jeg fikk også svar på mail etter 5min kl. 01.00 en natt, det er ikke poenget i denne tråden.

 

Og de som anbefaler vanlig butikk bør lese tråden en gang til.

 

2 stikkord (eller setninger) er:

 

6-7 dager til innleveringsregistrert

Andre butikker raskere, og pakken blir innleveringsregistrert etter 24-48t.

 

Dere kan selv regne ut hvor mange ganger jeg kunne kjørt fram og tilbake til HWB sitt lager (120km hver vei) på 7 dager.

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Jeg sendte mail til hwb klokken 12.00 på fredag i juleferien faktisk. Og jeg fikk svar 10 min etterpå :) Det kaller jeg service  :thumbs:

Jeg fikk også svar på mail etter 5min kl. 01.00 en natt, det er ikke poenget i denne tråden.

Utifra det jeg har sett på forumet, så virker det som om veldig mange er fornøyd med hwb.no. For meg så virker det som om det er en seriøs butikk, og jeg skal fortsett og handle der.

 

Og jeg tviler litt på deg og din sak shahin. Du virker for meg som om du er litt kravstor :thumbdown:

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Alt jeg sier er at HWB bør greie å være like raske som andre webshops, dette er ikke et urimelig krav at all. Om du elsker lang leveringstid er ikke mitt problem, faktisk bryr jeg meg ikke om det.

 

Både Komplett, MpX og PS-Data sender i 8 av 10 tilfeller ut pakken neste virkedag hvis man bestiller etter 14-16 tiden og samme hvis man legger inn ordre før kl. 11.

Netste VIRKEDAG ja, men poenget her er jo at du i følge hwb logger, har bestillt på nyttårsaften. På min arbeidsplass er nyttårsaften per definisjon en arbeidsdag frem til 12. Men uansett, regner med at du har forståelse for at folk vil feire nyttårsaften med familien kanskje? 1 nyttårsdag er hellig dag (FRI).

 

Da har det som hwb har sagt gått to dager der, og du skal jo være ganske korttenkt for ikke kunne godta at det kan bli litt problemer hos posten etter det verste julerushet har lagt seg.

 

Og hvis det var såååå viktig for deg, i og med at du hadde kjøpere som venta og greier, eller var ikke det deg kanskje? :p

Men uansett hvorfor ikke bare trumfe å kjøre safe på dine "faste" webshopper som alltid hadde levert neste dag etc?

 

 

hwb: dere må få litt bedre ram utvalg ;) Skulle bestille hos dere forleden, men droppa pga at dere ikke hadde rammen jeg skulle ha. Men skikkelig flott at dere representerer dere selv på en seriøs måte her synes jeg! Stå på

Lenke til kommentar

2 stikkord (eller setninger) er:

 

6-7 dager til innleveringsregistrert

Andre butikker raskere, og pakken blir innleveringsregistrert etter 24-48t.

1. Skyldes feil ved en fil til Posten!

2. Har du hørt at Posten kan være treig, eller?!?!? Pakken ble innlevert innenfor 12 timer etter at de mottok bestillingen. (kl 7 eller no på morgenen, siden du bestilte på kvelden nyttårsaften) og sendte før arbeidstidens slutt samme dag!

 

Jeg aner ikke hvor alle webshopper har postadresse, men det er forskjell på postgangen her i landet!

Mellom Oslo og Bergen går det transporter flere ganger om dagen, mellom Indre Gryttkjekulen og Lindesnes går det maks en om dagen.

Lenke til kommentar

 

Egentlig er mitt hovedproblem at jeg kjøpte en 300GB disk for å ta backup av 4x80GB som jeg har til salgs. For meg oppstår det et ###### problem når kjøper ringer og purrer hele tiden og jeg ikke har noe sted å gjøre av 300GB data.

 

 

Off topic:

Moralen blir,selg ikke skinnet før bjørnen er skutt.

Tror faktisk ikke du tener noe på å legge inn flere innlegg i denne tråden,bare et lite hint.

 

 

On topic:Jeg må si at jeg er svært posetivt overasket over hvb.no,nyetablert bedrift,full julekalender,mange gode tilbud og tilslutt imotsetning til hva denne tråden tilsier,godt service og rask levering(basert på formubrukerene sine erfaringer)

Lenke til kommentar

Dette er tatt fra denne tråden:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=174834&hl

 

Den 29/11-03 skreiv du følgende om HWB:

 

Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris.

 

 

De svarte da med dette:

 

Hei,

 

Vi åpnet på onsdag 26 november så jeg tror nok dessverre at du blander oss sammen med noen andre.

 

Mvh

 

Hardwarebutikken

 

 

Hvorfor skriver du dette? Det er jo totalt usant, og jeg kan ikke se at du har unnskyldt deg engang. Kanskje du tok feil av HWB og en annen butikk, men da hadde det jo vært vanlig høflighet å unnskylde seg, eller?

 

På meg så kan det jo nesten se ut som om du har hatt et eller annet imot HWB.no før de i det hele tatt startet opp.

 

Håper jeg tar feil.

 

MvH

 

Dette er ikke for å krangle eller noe i den dur, jeg synes bare det er litt rart. :roll:

 

 

Tillegg: Personlig har jeg bare hatt gode erfaringer med HWB, på levering og mail :yes:

Endret av gafflek
Lenke til kommentar
Jeg sendte mail til hwb klokken 12.00 på fredag i juleferien faktisk. Og jeg fikk svar 10 min etterpå :) Det kaller jeg service  :thumbs:

Jeg fikk også svar på mail etter 5min kl. 01.00 en natt, det er ikke poenget i denne tråden.

Utifra det jeg har sett på forumet, så virker det som om veldig mange er fornøyd med hwb.no. For meg så virker det som om det er en seriøs butikk, og jeg skal fortsett og handle der.

 

Og jeg tviler litt på deg og din sak shahin. Du virker for meg som om du er litt kravstor :thumbdown:

Det må da være lov å være litt kravstor nå som det er så stor konkurranse på web-shop markedet, men dette er kanskje litt for tynn grunn til å slutte å handle der... :roll:

Lenke til kommentar
Det må da være lov å være litt kravstor nå som det er så stor konkurranse på web-shop markedet, men dette er kanskje litt for tynn grunn til å slutte å handle der... :roll:

Ja, men det er ikke lov til å henge ut butikker slik som shahin gjør (f.eks : her) fordi han er misfornøyd med leverings tiden til en butikk. Det er jo ikke sikkert at det er hwb sin feil! Det kan godt være posten + at han bestilte i juletider.

 

Jeg må si at jeg har lite respekt til shahin etter dette.

Lenke til kommentar

Synes det er merkellig at det er så vanskelig å forstå at grunnen til "forsinkelsen" er som hwb sier i tidligere mail:

2) 2/1-03 pakker vi varen og sender den til postterminalen i Stokke. MEN; som tidligere beskrevet feiler EDI-fila vi sender til posten, slik at pakken ikke blir innregistrert hos de før 5/1.

 

Skjønner? Det var en feil med EDI-filen som ble sendt til posten. Slikt skjer. Om vi skal aksjonere og bannlyse alle nettbutikker som gjør en feil med forsendelse så kan vi liksågodt bare klappe oss på brystet og rette oss mot elkjøp hele gjengen!

 

ITbutikken var kanskje raskere, men hadde dem gjort en feil med EDI-filen? Neppe......derfor fikk du pakken raskere frem. Kommer ITbutikken aldri til å gjøre en slik feil? hehe......vel.....det vet vi ikke, men dersom det skulle skje.......vil du droppe dem også?

 

Høres nesten ut som hwb med vilje har gjort en feil med forsendelsen din for å skape problemmer for deg........

Neste gang man føler man blir urettferdig behandlet av en nettbutikk så hadde det ikke vært så dumt å kontaktet butikken før man begynne å skjelle dem ut. Dette vil sannsynligvis ordnet seg helt fint uten å blande inn hele forumet........eller ved nærmere ettertanke.......med din innstilling....kanskje ikke...

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Tenkte at dette ble en stupid tråd, men har lest en del av innleggene fra Shanin ang andre webshops også og jeg tror nok ikke du kommer til å ha mange webshoper og handle fra mer. Du er misfornøyd med de fleste.

 

Artig å se .

Bsetilte varer onsdag (nyttårsaften) kl. 17.51 Varen sent (påstått av hwb.no) Fredag. EDI Filen feilet. Det betyr at varene blir liggende på posten ved første mottakspunkt inntil filen foreligger. Første mulighet altså mandag. Ser at pakken er innregitrert på mandag i stokke. Så mest sannsynelig stemmer dette. OK Scenario som følger:

 

Du bestiller og butikkens første mulighet til å sende varene er fredag. (torsdag stengt heldigvis :sleep: ) De sender på fredag og varene er bestilt via servicepakke. De eneste pakkene posten leverer ut på lørdager er bedriftspakke express. Ergo første mulighet for at pakken skulle vært deg i hende er mandag. Du legger dette innleget mandag kl 13:04. Hmm får meg til å tenke.

 

Har du noe personelig i mot noen av de som jobber der? Eller som jeg skjønner på deg så kjøper og selger du en del datavarer. Skal du åpne en nettbutikk? Skal bare drite ut alle andre først og få alle til å slutte å handle på de kjente og bra webshoper? Mitt tips til deg Shanin. Kutt ut å drite deg ut. Legg gjerne inn negative tråder, men la det være reelt da. Uff blir så lei meg av slike negativiteter.

 

hwb 1 :thumbs: Shanin 0 Altså hjemmeseier. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...