AntonMarkmus Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Hei. Jeg har en PS3 som jeg bruker fortsatt, og som jeg ser for meg at jeg kanskje vil ønske å hente fram igjen om en 20-30 år. I den forbindelse har jeg noen spørsmål rundt det å ta vare på spill jeg har kjøpt i nettbutikken: - Hvor lenge er det sannsynlig at mine kjøp fortsatt vil være tilgjengelige for nedlastning online? - Hvordan kan jeg best laste ned mine kjøp /m siste oppdateringer og lagre dem på en ekstern harddisk? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Steam har tilgjengelig alt jeg har kjøpt Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) Ditt beste alternativ er vel å oppgradere disken internt (som er designet for at brukeren selv skifter den ut). Deretter installerer du nyeste firmware via USB, og så laster du ned og installerer alt du har kjøpt på kontoen din. 1TB disker skal offisielt fungere. Det er rapportert at noen har fått 1.5 og 1.75 TB til å virke også, men det er ullne detaljer der. 2TB fungerer ikke. SATA-300 (eller SATA-150) fungerer greit, men max høyde er 9,5mm. Kun 2,5" disker støttes internt. https://www.techradar.com/how-to/gaming/how-to-upgrade-your-ps3-hard-drive-1285911 Endret 17. mars 2021 av vidor 1 Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) Det "sikraste" alternativet er vel å sjå til korleis piratane distribuerer spel. Då kan du lagre spela dine på PCen (og i cloud osv), og leggje dei inn på maskinen etter kvart som du ønsker å spele spela. Sikkert ikkje eit godt juridisk råd, men moralsk sett (gitt at du allereie har betalt for programvaren) er det innafor i mi bok i alle fall. (Så lenge du har lasta ned PS3-programvaren kan du med denne metoden byte harddisk så mykje du vil, og er ikkje låst til den eine disken med alle spela dine på) Endret 23. mars 2021 av MrCuddles 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå