sam11net Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Er det noen som vet om elektrokjeder som tilbyr gratis avbetaling? f.eks. Power, Netonnet... etc. ? Jeg vet det er flere som tilbyr å utsette betaling mot et gebyr, men er det noen som gjør det helt gratis. Slik at totalsum blir identisk om du betaler idag, eller om 12mnd. (Ja, jeg forstår at de kommer til å tape på det, pga. inflasjon etc. Så jeg ønsker ikke en diskusjon.) Er det noen som vet om en butikk/kjede som tilbyr dette? Endret 8. februar 2021 av sam11net Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Power hadde 3 års gratis nedbetaling kampanje, men finner det ikke nå, så kanskje den gikk ut i januar Vurderte å kjøpe ny TV og tørketrommel der, men nå sparer jeg de pengene Hadde hatt råd til å betale over 3 år, men har ikke råd til å betale alt med en gang før til sommeren Endret 8. februar 2021 av Dubious Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Som Dubious sa hadde Power en opptil 3 års gratis nedbetalingskampanje frem til 6.februar i samarbeid med Santander. Mot at du takker ja til kredittkort fra Santander. Har sett denne kampanjen sikkert en gang i kvartalet. Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 8. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2021 Dette? https://dinside.dagbladet.no/okonomi/power-provde-a-lokke-kunder-inn-i-kredittavtale/70308324 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Ja, men som de skriver så ble den endret så det kom fra tydeligere Så med en gang hva det gikk ut på denne gangen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Slike tilbud med gebyrfrie/gratis nedbetaling/finansiering dukker opp med varierende mellomrom. Hvis man ønsker å benytte seg av slikt så må man gjøre det når det annonseres, da det ikke er lov å tilby dette som ordinære betingelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå