ozone Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 På alle "F"-tastene på min HP laptop er det symboler for lysstyrke på skjerm, lydvolum og slike ting. De kunne kunne jeg trykke på direkte, og endre lys/lyd. Når jeg ønsket "F5" f.eks., kunne jeg trykke "fn" samtidig. Etter en stor windows oppdatering igår, sluttet dette å fungere! Når virker knappen utelukkende som "F"-taster. Symbolene virker hverken direkte, eller med "fn"! Noen som kan hjelpe meg å får det tilbake? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Vet ikke hvordan det er hos HP, men på min Lenovo har jeg en knapp som er merket FnLock. Denne gjør at jeg kan veksle mellom direkte funksjonsknapper og F knapper som standard. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 Det er det hos meg også, men som sagt så virker ikke symbolene verken med eller uten "fn", og da hjelper det ikke å låse "fn" heller 🤥 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 ozone skrev (5 timer siden): min HP laptop Sjekk hos HP om det har kommet nye drivere etc. til din maskin og installer disse; det kan være at den installerte driveren som gir støtte for Fn-tasten ikke funger med den versjonen av Windows 10 som du har fått oppdatert til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Installer HP Support Assistant, og søk etter oppdateringer der. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 Slettet-fsaSP0zV skrev (5 timer siden): Installer HP Support Assistant, og søk etter oppdateringer der. Det var jo det jeg gjorde i sin tid for å få det til å funke, Hotkey-support het det visst. Men finner ingen spor av det på PC'en nå... Den "oppdateringen" gjorde virkelig susen! ☺️ Får vel laste ned igjen, og gå gjennom hele greia en gang til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå