Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Helt utrolig at det ikke er blitt mål. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) blured skrev (13 timer siden): Vi hadde ikke klart tittelen uansett. Men for litt fremgang fra i fjor, skulle jeg gjerne sett at vi klarte topp 4 komfortabelt, og ikke med et nødskrik. Nå har jeg vært blant de nøkterne som mener det aldri har vært så ille som noen skal ha det til, men heller ikke så bra og at vi er reelle gullkandidater. Tittel er dog ikke umulig, denne sesongen er rar. Tror det er mikroskopiske sjanser for å henge med i kampen helt inn, men United er fortsatt med øverst godt over halvveis ut og det anser jeg som at målet var før sesongen sammen med topp fire. United er lengre frem i løypa enn jeg så for meg før sesongen. Føles endelig over litt tid som et virkelig topplag igjen. Det er ikke så mange brikker igjen for dette United-laget nå som det var for seks måneder siden. Endret 7. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Snikpellik skrev (2 timer siden): United er lengre frem i løypa enn jeg så for meg før sesongen. Er nettopp derfor det er så ekstremt frusterende med slike tap. Mer nå enn for halvannet år siden. Vi er veldig nærme å bli et lag som kan ta 80-85+ poeng ila en sesong, men så glipper det akkurat litt for ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Hendo og Fabinho som midtbacker. Yaay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Thiago tiltrekker seg gule kort som bare rakkern Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Skulle gjerne ha ledd meir av 3-3 i går, men så skal jo vi bli pissa på i 2x45 idag såee... ^^ Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Herregud så klumsete av thiago Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 For en bom. Enda litt flere minuspoeng på Fantasy! Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Syns ofte da e latterlig lite kontakt som skal til for å få straffe. Men sånn e vel reglane 👎 Men denna va vel klar nok! Endret 7. februar 2021 av Andrehehe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Andrehehe skrev (3 minutter siden): Syns ofte da e latterlig lite kontakt som skal til for å få straffe. Men sånn e vel reglane 👎 Kontakt i seg selv er ikke «alt», det er om spilleren blir hindret eller felt. Og det ble Sterling definitivt her. Endret 7. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Snikpellik skrev (29 minutter siden): For en bom. Enda litt flere minuspoeng på Fantasy! Gratulerer m poeng. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Nesten glømt korleis der var å score mål og vere målfarlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Straffe x 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Litt berøring av arm og full kollaps i hele kroppen, ser så dumt ut. Mer eller mindre filming. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) En skikkelig teatralsk dive av Salah, men riktig med straffe der. Dårlig av Dias å rive sånn i armen. Skulle gått an å gi gult for filming OG straffe. Endret 7. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Sånn har det blitt. Høy fart på salah også da. Ikke at det renvasker salah helt Endret 7. februar 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Sånn har det blitt. Jepp, dessverre. Salah er ikke alene om det, men er blitt blant de verste. Fikk mye skryt med rette for å holde seg på beina tidligere i Liverpool-karrieren. Senere har han lært seg at å kaste seg ofte gir straffe og da får vi dette teateropplegget hans litt for ofte. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 For et rør av Allison, helt vilt! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Faen da Alisson. Alsaker sier «normalt solide», men synes han veldig ofte gjør noe tull med beina selv om det ikke alltid resulterer i mål mot. Er noe rot nesten hver kamp. Synd, vil veldig gjerne ha uavgjort i denne kampen. Endret 7. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå