blured Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Snikpellik skrev (3 minutter siden): Er det mulig Mike Dean................. rødt. Utrolig. Ja. Og det dømmes jo på som violent conduct også, så da må han få 3 kamper..? Gir jo ikke litt mening en gang. Endret 6. februar 2021 av blured Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Nå er grensen nådd ass, det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Dette tror jeg er et av de mest uvirkelige røde kortene jeg noensinne har sett. Hvordan er det mulig å vurdere det til rødt etter først å ha direkte innsyn for deretter å ha sett reprise så mange ganger? Helt sykt. Endret 6. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Altså. Åpne øya a, titt deg rundt, se på kroppspråk, les reaksjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Ah, West ham møter united i neste kamp. Da skjønner jeg. 🐸 Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Haha, gjelder dette i cupen også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 blured skrev (Akkurat nå): Haha, gjelder dette i cupen også? Seff Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Snikpellik skrev (8 minutter siden): Dette tror jeg er et av de mest uvirkelige røde kortene jeg noensinne har sett. Hvordan er det mulig å vurdere det til rødt etter først å ha direkte innsyn for deretter å ha sett reprise så mange ganger? Helt sykt. Når man ikke bruker skjønn i det hele tatt blir det sånn, alt er blitt så firkanta. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Litt hyggelig med manager i dress for en gang skyld. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (17 minutter siden): Ah, West ham møter united i neste kamp. Da skjønner jeg. 🐸 😂 Endret 6. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Om Lindelof hadde kommet igjennom der 😅 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Blir lett stoppet United så langt Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Rashford takter det der av Greenwood, veldig bra tempo og spiller seg forbi - men ikke like klinisk... Endret 6. februar 2021 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Et par halvsjanser så langt. Den siste til Greenwood anser jeg som ganske stor avslutningene hans tatt i betraktning, men det der var sleivete. Bruno helt ledig på 45 og. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 For et innlegg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Vakkert! For et innlegg! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Nydelig! Cavani is the man! Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Digg! Og svakt spill av Everton der. Rashford får jo stå så upresset, at like gjerne kunne vært en dødballsituasjon. Edit: Veldig gøy at midtstopperne våres har begynt å (få lov til?) å fosse frem slik. Tydelig overrasket Everton begge gangene. Endret 6. februar 2021 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå