Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 1814_ skrev (Akkurat nå): Straffer seg for Liverpool å ikke kjøpe inn noen kvalitetsspillere, men forståelig mht covid-19 og økonomien Kjøpte jo inn Jota. Men ble skadet. Januarsalget så fikk Liverpool hente inn det som de kunne. Ytterste defansivt kvalitet er vanskelig å hente i januar. Burde nok spilt en av de, og holdt Hendo/Fabinho på midtbanen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Syk form på Gundogan for tiden. Hadde ikke trodd han skulle levere bedre offensivt enn De Bruyne. Scoret like mange mål i 2021 som hele Liverpool (7). Leser at det er første gang siden 1963 at Liverpool taper tre hjemmekamper på rad. De er også den første regjerende mesteren til å tape tre strake hjemme siden 1956. Men hvor lenge er det siden Liverpool har gått fem strake hjemmekamper uten seier? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Sheffield begynner gradvis å likne på det vi så i fjor. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Er det denne gameweeken som gjelder nå, eller er det en 24? Ser ikke noe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Delvis skrev (47 minutter siden): Er det denne gameweeken som gjelder nå, eller er det en 24? Ser ikke noe Ingen lagde 24. Det er et par poster i PL-tråden du kan rapportere for overføring om du lager en. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Ok. Føler jeg ikke har rett kompetanse til å lage en sånn tråd, bare lurte litt.. Edit: nå er den kommet 🙂 Endret 14. februar 2021 av Delvis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Delvis skrev (1 minutt siden): Ok. Føler jeg ikke har rett kompetanse til å lage en sånn tråd, bare lurte litt.. Jeg derimot følte jeg besitter den ekstreme kompetansen, og har laget kamptråd for gameweek 24 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå