Major Tom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Eg planlegg å sette opp ein TB-RAID med 4 stk. 250GB S-ATA disker. No har eg to disker å velge mellom - kva bør eg velge/unngå? - Maxtor MaXLine Plus II 250GB S-ATA - S-ATA/150 8MB cache 7200RPM - Western Digital Caviar 250GB S-ATA - Special Edition 8MB cache 7200RPM Endret 5. januar 2004 av Major Tom Lenke til kommentar
Major Tom Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Ingen kommentar? Får berre ta ein sjanse da... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Personelig har jeg best erfaring med Seagate disker, men har ikke prøvd mer enn en maxtordisk. Har gode erfaringer med den ene da. Jeg kjøper seagate etter at 3 WD hardisker ble ødelagt i maskinen min... Sånn objektivt sett, er vel WD noe raskere? WD funker jo hos de fleste utenom meg... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Båden maxtor og WD har vedlig gode disker... ingen ting å si på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå