Innovation92 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Hei, har akuratt fått meg en Iphone 12. Fra før hadde jeg huawei p30. Har problemer med sms. Får ikke sms fra en viss person, selv om personen har sendt meg en. Går fint å ringe til hverandre og jeg sende melding til personen, men får ikke sms fra den personen. Får fint sms fra andre folk. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Det står filters når du åpner iMessage. Klikk av der at du vil ha sms fra alle. Du er sikker på at han står i telefonlista di? Hans sms vil ha grønn bakgrunn. Lenke til kommentar
Innovation92 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2021 Finne rikke noe filter på meldings siden Har ikke noe som heter iMessage, men er kanskej den vanlig meldingsappen du mener Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Når du har en iPhone så heter det iMessage. Det betyr at du kan sende meldinger=Sms, bilder og video til andre iPhone over hele verden. Uten at det koster noe. Sender du til en Sumsang og andre Android telefoner koster det vel...men mange år siden jeg har hatt en Android telefon. Men går jo utmerket med Messenger, What’s app osv. Men ikke med samme kvalitet. Lenke til kommentar
Xan86 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Hvis du hadde rcs aktivert før du byttet til iphone, så er du kanskje ikke avregistrert der enda. Da vil ikke meldinger som sendes til deg via rcs nå fram, men meldinger fra deg vil vedkommende motta, iom at de blir sendt som ordinær sms fra din mobil. Du kan avregistrere nummeret ditt på denne linken: https://messages.google.com/disable-chat Blir det samme som når du er aktivert for iMessage og bytter til en androidmobil, så blir meldingene liggende på vent til du er tilkoblet igjen, hvis du ikke avregistrerer nummeret fra iMessage før du bytter. 2 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Da jeg byttet fra Sumsang til iPhone for 5 år siden, så hadde jeg ingen problemer med sms.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå