gamerman Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dette er ganske bortkasta og lage som en topic når den allerede fins men jeg lurte på om all NGT brukere har fått tilbake speeden sin ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Min kom iallefall tilbake morgenen etter at jeg rapporterte om lav hastighet... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Min starta for 4 dager siden også når jeg ringte og sa linjen var treg så tok de en test og sa at linjen var helt ok når den ikke var det. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jada, min linje er ihvertfall blitt bra. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 lavere hastighet, har ikke merket noe til det jeg... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vært litt tull i helga for de fleste tror jeg. Min linje var fin 4-5 timer etter problemet oppsto. Lenke til kommentar
Keiso Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Linja mi var ubrukelig på lørdag, ble så bedre igjen i visse områder på søndag, men alt er ikke helt bra enda. Visse sider tar mye lengre tid å laste ned nå. Til og med forumsida her tok 5-8 sekunder før den kom opp, i motsetning til under 1 sek. som jeg pleide å ha før. Jeg har opplevd dette her fra NGT flere ganger i løpet av litt over 1 års abonnement. Jeg merker linjeforandringer kanskje mer enn andre, fordi jeg surfer på sider i Japan, mm., og da går linje ofte gjennom mange servere... Jeg har prøvd å klage til NGT om det samme før, men det er veldig vanskelig å konkretisere problemet, da det ikke er så opplagt hvor det sitter.... Får bare håpe på at ting blir normalt igjen etter noen dager, noe som det stort sett pleier å bli. Lenke til kommentar
Keiso Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Uff, nå har ting blitt enda verre i løpet av siste 2-3 timer.... (jeg sjekket ikke i stad da jeg skrev forrige innlegg). Nå får jeg bare 350 kbit på Speedometeret hos itavisen. I motsetning til 1500? No good.... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Elendig bruk av emnetittel. Jeg skifter for deg denne gangen, men neste gang bør du gjøre tittelen informerende ellers blir det videre sanksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå