AfterGlow Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Chromebook selger som aldri før Lenke til kommentar
3FKY9EYR Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Etter å ha blitt "terrorisert" av min mor som ringte meg opp vedrørende problemer med sin Windows PC kjøpte jeg i ren frustrasjon en chrome-os pc til min mor. Etter det har vi hatt mange trivelige samtaler der IT ikke har vært tema - og ikke minst, hun er fornøyd med PC-en sin :-) 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Husker når Google insisterte på at Chrome OS kun skulle være en nettleser. Ingen lagring. Ingen applikasjoner. De nektet til og med å kalle det en datamaskin... Dette var fremtiden! Og det var ikke akkurat en suksess for å si det veldig forsiktig. Sakte men sikkert brøt de med seg selv; støtte for flere vinduer, støtte for webapps, støtte for offline apps og ikke minst (begrenset) tilgang til lagringsplass. Men det var ikke før Chrome OS i praksis ble en desktop-versjon av Android at det tok av. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå