CB87-Bergen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei, Jeg har et Sapphire 9600pro. Jeg ser ofte film på tven via pcen... Men det hadde vært veldig greit om jeg kunne bruke pc'en samtidig. Er det mulig å kjøre filmer på fullskjerm mens jeg bruker pc'en til noe annet? Jeg har sett meg litt rundt på innstillingene, men ble ikke så mye klokere... Takk på forhånd Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hos meg så gjør jeg det ved at jeg går inn på skjerminstillinger og der skal det være to "ikoner" merket 1 og 2,, det jeg gjør er at jeg trykker på 2 og velger utvid skrivebordet til denne skjermen. Da kan jeg bare starte et program og dra det til høyre over i den andre skjermen (tror du må ha skjerm og TV koblet i under oppstart) dette ble litt rotete, men håper det hjelper. Det er der hvor du velger oppløsning etc. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, vet at det går med Nvidia sine drivere. Men hva med ATI? Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) En kompis av meg har Radeon 9800pro, han gjør akkurat det samme, du går ikke inn på Nvidia, eller ATI, det er i det første vinduet etter at du høyreklikker i desktop og velger egenskaper>innstillinger. Endret 5. januar 2004 av gafflek Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, men får du ikke bare "klonet" bilde? Dvs. samme bilde på begge skjermene? Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nei, du får det vanlige windows bildet på primærskjerm og på TV får du bakgrunnsbilde som du har på desktopen, og da kan du bare dra vinduer over fra primær skjerm til sekundær. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvis du ikke vil ha klonet bilde må du gå på 'Avansert'->'Displays' og velge '1' på monitor og '2' på TV, da blir det riktig. Mulig du må lukke 'settings'-panelet og åpne det igjen for at innstillingene skal bli oppdatert/synlige. Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hos meg er dette ikke nødvendig, inne på advanced står pc'en min oppført som single display. Mens i skjerminnstillinger står det 2 skjermer, 1 primær og en Utvidet (TV). Håper ihvertfall du finner ut av det. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 På Mitt ASUS TI4400 velger jeg display 2 (tv) til video overlay eller noe sånn. Da spiller den alle filmer i fullskjerm på tv'en samme hva det skulle være. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg fikk det til Satt på skolen, så fikk ikke prøvd det med en gang. Tusen takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå