Mosess Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har trålet litt rundt her og det er mange som anbefaler disse, men utifra de fleste tester jeg har lest så har alle disse maskinene et ganske flott støynivå? dvs mye? ingen vil vel ha et portabelt kjøleskap? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei! Sitter selv på en G732, og den bråker nok en del. Hvis du skal bruke den i et klasserom, bør du i alle fall ikke belaste den FOR hard (spille osv ) i en time, ettersom vifta regulerer seg etter temperatur. Men jeg bruker den i timene mine, og det er helt greit. Men noe portabelt kjøleskap er det ikke Det er nok helt klart verst når du skrur den på, hvis det er stille. Da er den en støvsuger, men hvis du skrur på den når det er litt bråk i klasserommet, er det ikke noe problem, selv når det blir stillt (da har suset vært der hele tiden, så man blir vant til det) Så alt i alt vil jeg si at pc'n bråker, helt klart, men det er til å leve med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå