j_kalland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har mange vifter med vifteregulatorer på og de irriterer meg for skal ha dem på vifte styring og da kan jeg ikke styre hastigheten på dem så da er spørsmålet mitt om det går an å klippe bort den regulatoren som henger på viften? en liten ting som finner ut hvor varmt det er! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Litte gran feil posted men.. tror du kan klippe av den tubben og koble sammen de to ledningene. da tror jeg den kjører på full pinne Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ja jeg vet. men hvis jeg kobler de sammen da, går det da an å styre de med viftestyringen? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 er det noen som vet dette? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg tror det går ann.. er ikke sikker, men om du spør på "vifte-forumet" så får du sikkert kjapt svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er bare til å prøve det, når du tar bort temperatursensoren (som eg rekner med det er du meiner) så prøver du å regulere den, skulle funke fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå