Gjest 2e327...fbb Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Hei, Gutt på 26 her. Vært sammen med dama mi i 2,5 år - drit bra dame, vi har det bra sammen og alt - hun har backa meg i dritt tider, så jeg er ekstremt glad i hu. forleden sendte mitt crush for mange år siden meg melding. Vi har hatt mye opp og nedturer, men endte etter 5års opp og nedturer med å kutte kontakten frem til hu sendte meg melding forleden. Jeg vil egentlig ikke ha noe med hu her å gjøre fordi jeg vet at vi alltid ender opp med å krangle / toxic forhold, men jeg klarte ikke å la være. Når jeg prater med hu så får jeg den gode følelsen jeg ikke får med noen andre damer - selvom jeg veit at det mest sansynlig ender opp toxic. Veit d er jævla dårlig gjort mot min nåværende dame og å chatte med hu her - selvom jeg ikke har gjort noe som kan regnes som utroskap. hva hadde dere gjort i min situasjon? Jeg er ekstremt glad i min nåværende dame, men følelsene gamle chruset mitt gir gir hu meg beklagligvis ikke. Samtidig vet jeg at gamle chruset ikke er no langsiktig greier... Anonymous poster hash: 2e327...fbb Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 F*n at man i det hele tatt skal trenge å kommentere slikt.. I stort sett alle det har gått til helvete for, har fulgt hjertet fremfor hjernen, altså brukt følelser som kompass i stedet for fornuften Lenke til kommentar
Gjest 2e327...fbb Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Skandinav skrev (19 minutter siden): F*n at man i det hele tatt skal trenge å kommentere slikt.. I stort sett alle det har gått til helvete for, har fulgt hjertet fremfor hjernen, altså brukt følelser som kompass i stedet for fornuften Hahaha så hva er poenget ditt? Hadde du brukt hjernen da med andre ord Anonymous poster hash: 2e327...fbb Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Gjest 2e327...fbb skrev (Akkurat nå): Hadde du brukt hjernen ..Alltid.. Lenke til kommentar
Gjest 2e327...fbb Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Skandinav skrev (56 minutter siden): ..Alltid.. Hadde alle vært like smarte som deg as mr. Tasså begrunn svarene dine litt mer er du snill. Prøv å gjør meg smart Anonymous poster hash: 2e327...fbb Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Valget i mellom ei som var opp- og nedturer i 5 år mot ei som har vist at hun har støttet meg i tyngre/tøffere tider? Valget er enkelt. Jeg hadde valgt stabilitet. 2 Lenke til kommentar
Gjest 6b133...c7b Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Hjernen. Alltid. Den tenker litt lenger enn følelsene. Følelser er her og nå, hjernen ser fremtiden og er mye mer fornuftig Anonymous poster hash: 6b133...c7b Lenke til kommentar
Jovia Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Følelser er litt som alt man kan bli avhengig av. Sukker, alkohol, mat. Alt mulig. Følelser er fint og viktig, men ikke når det blir toxic. Du kan si at med eksen din så fikk du det du trengte, før det brått ble tatt bort. Opp og ned som du skriver. Når du blir tatt fra noe, så virker det så utrolig mye bedre når du får det tilbake. Kanskje tilmed litt euforisk. Men det er ikke sant. Det er en illusjon fordi du ble fratatt( skuffet,såret), og så plutselig fikk tilbake. Jeg prøver å gjøre meg forstått. Kutt ut toxic og ta godt vare på stabil dame. Mitt oppriktige og ærlige råd. Lenke til kommentar
Gjest 2e327...fbb Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Jovia skrev (31 minutter siden): Følelser er litt som alt man kan bli avhengig av. Sukker, alkohol, mat. Alt mulig. Følelser er fint og viktig, men ikke når det blir toxic. Du kan si at med eksen din så fikk du det du trengte, før det brått ble tatt bort. Opp og ned som du skriver. Når du blir tatt fra noe, så virker det så utrolig mye bedre når du får det tilbake. Kanskje tilmed litt euforisk. Men det er ikke sant. Det er en illusjon fordi du ble fratatt( skuffet,såret), og så plutselig fikk tilbake. Jeg prøver å gjøre meg forstått. Kutt ut toxic og ta godt vare på stabil dame. Mitt oppriktige og ærlige råd. Tusen takk for svar alle. Jeg er i bunn og grunn enig med dere - enste jeg reagerer på er hvorfor jeg forsatt føler mer for hu «exen» enn min nåværende dame. Det skuffer meg egentlig. Samtidig får jeg de sommerfuglene i magen når vi snakker. Jeg burde være fornuftig og slette hu, men lettere sagt enn gjort. Trodde jeg var over hu sånn sett men følelsene er der forsatt Anonymous poster hash: 2e327...fbb Lenke til kommentar
Jovia Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Gjest 2e327...fbb skrev (5 minutter siden): Tusen takk for svar alle. Jeg er i bunn og grunn enig med dere - enste jeg reagerer på er hvorfor jeg forsatt føler mer for hu «exen» enn min nåværende dame. Det skuffer meg egentlig. Samtidig får jeg de sommerfuglene i magen når vi snakker. Jeg burde være fornuftig og slette hu, men lettere sagt enn gjort. Trodde jeg var over hu sånn sett men følelsene er der forsatt Anonymous poster hash: 2e327...fbb Da må du ta et valg. Det er ikke riktig overfor dama di at du har kontakt med ei eksdame du føler noe for. Du er ikke utro, men du gjør likevel noe som ikke er greit. Tenk deg bare selv i dama di sin posisjon. Da ser du ting bedre. Håper du gjør det rette og at du får ro. Lenke til kommentar
Gjest 1f3d3...d5d Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Først: til å være 26 år fremstår du ganske umoden. Kutt kontakten med eksen. Dette er en nobrainer. Du virker å bli tiltrukket av ustabilitet, men som du selv sier har du dårlig erfaring med det i lengden. Om du skulle fortsette å gi eksen din oppmerksomhet, vil du trolig ende opp uten verken henne eller damen du har nå. Det er uansett ikke rettferdig ovenfor din nåværende kjæreste å ha kontakt med eksen. Om du fortsetter med "hemmelig" kontakt med henne, kommer det til å slå tilbake på deg før eller senere. Slett eksen og ikke se deg tilbake Anonymous poster hash: 1f3d3...d5d Lenke til kommentar
Jovia Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) Følelser er ikke umodent. Følelser er hva vi mennesker alltid har satt pris på og slitt med. Å kalle det umodent er i beste fall uvitenhet. I verste fall kynisme. Det er helt normalt og menneskelig å vurdere følelser. Man kan gi råd. Ikke dømme. Endret 4. februar 2021 av Jovia Lenke til kommentar
Gjest 2e327...fbb Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Jovia skrev (2 timer siden): Da må du ta et valg. Det er ikke riktig overfor dama di at du har kontakt med ei eksdame du føler noe for. Du er ikke utro, men du gjør likevel noe som ikke er greit. Tenk deg bare selv i dama di sin posisjon. Da ser du ting bedre. Håper du gjør det rette og at du får ro. Sku ønske det var mulig å blokke ut alle følelser. Jeg er enig at jeg må ta et valg, men jeg ender alltid med å tenke på exen igjen - til tross for at jeg er så glad i min nåværende dame. Luksusproblem i guess, men man må nok i denne alderen droppe toxic forhold og fokusere på stabile forhold - uansett hvor mye det andre frister. merker utrolig nok at lysten på å ikke slette er der.. kall meg umoden om du vil som han over her gjorde - men jeg har aldri vært så svak for en dame før som jeg er for exen. Jeg pleier egentlig å være ganske så stabil og ikke vise så mye følelser når d kommer til damer - men hu exen her klarte å løse koden min. hvorfor hu sender meg melding nå ettee så lang tid aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 2e327...fbb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå