PapaDon Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg har en betongvegg det er rent umulig å borre dypere enn et par cm, og nå vil jeg gjerne henge min UE55NU7475 på veggen. Er det noen som har forsøkt seg på å lime opp et veggefeste, feks med tec7? Tenkte feks på denne, som virker å ha endel flate inn mot veggen: https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/veggfester-og-tv-moebler/veggfeste/eletra-basic-tv-feste/p-1059851/. Eventuelt om det finnes andre alternativer? Lenke til kommentar
GA Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Har du brukt en skikkelig borhammer, eller bare en enkel drill med bor for treverk(som bare kommer seg gjennom murpussen ytterst)? Skal ikke være noe problem å borre dypt nok i betong om du har riktig utstyr, altså borhammer med betong bor Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Høres nesten ut som at du har prøvd å borre med metallbor, og uten slag Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2021 Det kan nok godt stemme, men har en snekkerkompis som satt opp skap for meg som opplevde det samme og regner med at han har kraftigere og riktigere utstyr enn meg. Uansett, lime opp vesa feste, noen med erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå