jo-kris Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 De har fått Blue/stripes på [url="http://www.komplett.no"]Komplett[/url]. Bestilte der i dag :-) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg skrev mail til mamoz om at de kunne sende hvilken som helst farge av z600 telfonen og ikke silver night, og bare send den typen dere får inn først (prioriter blue-stripes) Lenke til kommentar
Flamy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg fikk min z600 fra forbrukershop.no bare 5 dager etter bestilling... og det er snart en mnd. siden... veldig stilig mobil.. anbefaler den til alle... var ikke dårlig pris på den heller... litt over 3000 u/abb... Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Pc^2004. Ikke for å disse fargevalget ditt, men liker du stripes fargene på z600? Synes selv det er gyselig, rett å slett helt forferdelige farger som man burde få migrene av. Har bare sett på bilde da, kanskje det er et helt annet inntrykk av den IRL, eller er det blått deksel du egentlig er ute etter? Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Forresten, litt teit at komplett fikk inn mobilen nå da når jeg har forhåndsbestilt og betalt hos mamoz .. Sendte mail til komplett, og spurte når de fikk inn z600. Fikk til svar i overgår: Hei! Sony Ericsson Z600 venter vi inn rundt månedsskifte. -- Andreas S Salgsavd. Komplett.no Så det ble vel forrandring i planene tenker jeg. menmen, satser på at jeg får min z600 i posten snart fra mamoz .. Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jeg skrev mail til mamoz om at de kunne sende hvilken som helst farge av z600 telfonen og ikke silver night, og bare send den typen dere får inn først (prioriter blue-stripes) Husk at det kommer med et ekstra sett deksler da. Kjøper du silver night fargen så får du med deksler som er helt svarte. Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg kjøpte min i går på Nordialog i Trondheim.... Blue/Stripes. Så langt er jeg veldig fornøyd... Ivar Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 grunnen er at mamoz har tyve mobiler inne med blue fargen og at de burde proritere sånne kunder som f_a_e_n som har venta lenge på Z600 og sende mail og spørre om vi vil ha den fargen de har inne! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg kjøpte min uten abo. på SpaceWorld for 3.200NOK. Den er hittil den beste mobilen jeg har kjøpt hittil. Eneste minus er softwaren til SonyEricsson til PC. Eneste du kan gjøre er å synkronisere klokka og overføre kontakter, evt. mekke egne MMS'er. Jeg ville gjerne hatt mer kontroll, f.eks å kunne overføre bilder og lyder. Noen som veit hvor jeg kan finne dette til Z600? pc^2004: Silver Nught er den jeg har, synes den er stilig. Men er det forskjell på selve mobilen (Ikke dekslene) når det gjelder de fargekombinasjonene? (F.eks mellom Korall- og silkerød, Metallnett og aluminiumsgrønn, Regnbuestripet og mørk blå, Sølv og sort) Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg ville gjerne hatt mer kontroll, f.eks å kunne overføre bilder og lyder. Noen som veit hvor jeg kan finne dette til Z600? http://fma.xinium.com/ Ivar Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 min skulle være her før jul.. men jeg får min i morgen!!! gleder meg! Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Ser ut som jeg også får min z600 i morgen eller senest Tirsdag. Gleder meg sinnsykt! Endelig skal min trofaste N6310 få nyte pensjonist tilværelse. Ikke et sekund for tidlig. begynte å bli ganske kjipt å dra den fram blandt fargeskjermer og polefoniske mobiler, enda den engang var status å ha. -mimmre- Mh Raymond Pettersen Endret 18. januar 2004 av Rayarn Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ser ut som jeg også får min z600 i morgen eller senest Tirsdag. Gleder meg sinnsykt! Endelig skal min trofaste N6310 få nyte pensjonist tilværelse. Ikke et sekund for tidlig. begynte å bli ganske kjipt å dra den fram blandt fargeskjermer og polefoniske mobiler, enda den engang var status å ha. -mimmre- Mh Raymond Pettersen samma her, sitter med 6310 den skal dø i morgen, da skal jeg hente den, dette blir en storartet mandag, sitter her å vurderer om jeg skal hente den før, midt eller etter skolen noen som vet når rimi stenger og åpner ? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ser ut som jeg også får min z600 i morgen eller senest Tirsdag. Gleder meg sinnsykt! Endelig skal min trofaste N6310 få nyte pensjonist tilværelse. Ikke et sekund for tidlig. begynte å bli ganske kjipt å dra den fram blandt fargeskjermer og polefoniske mobiler, enda den engang var status å ha. -mimmre- Mh Raymond Pettersen samma her, sitter med 6310 den skal dø i morgen, da skal jeg hente den, dette blir en storartet mandag, sitter her å vurderer om jeg skal hente den før, midt eller etter skolen noen som vet når rimi stenger og åpner ? Gratulerer med dagen :-) Tror rimi åpner klokken 9 Habla Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg skulle få min til jul, så til romjula, så til 20. januar, å nå ikke før i februar! BLIR GAL! Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) >Tror mamoz har inne på lager enda. Bestil derfra så får du den innen 2-3 dager Rettelse : de HADDE 30 stk inne for et par dager siden. Ser ut som de har blitt revet bort, vanvittig.. Du får sende litt mailer til webshop'er å høre om de venter inn noen leveranser for tiden. Mh Raymond Pettersen Endret 22. januar 2004 av Rayarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå