joh-so Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Noen som vet hvorfor alle har så lang leveringstid på denne telefonen? Blir det rett og slett produsert for få??? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 norge blir ikke prioritert Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Var det ikke noe med at alle som ble laget omtrent gikk til vodafone for tiden? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tror det var at kameraprodusenten ikke klarte og produsere nok og dermed måtte ericsson bremse produksjonen og nesten alle telefonene de ble ferdig med ble sendt til vodafone...Situasjonen skal være bedret nå men det tar alikevel et par uker eller no før Norge får noen.. Lenke til kommentar
dirtypop Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg spant bare til nærmeste telehuset og fikk en med engang.. like billig som den billigste på internett også.. så bare spinn innom en telehuset sjappe Lenke til kommentar
scream Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er vel mangel på telefoner i hele europa har jeg hør! Gjelder ikke bare Z600 , men stort sett alle SE telefoner! Er visst noe mangel på lcd-skjermer også har jeg hørt noe rykter om....... Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg spant bare til nærmeste telehuset og fikk en med engang.. like billig som den billigste på internett også.. så bare spinn innom en telehuset sjappe Bortsett fra at de ikke selger dem uten binding. Prisen er forøvrig 3495,- Ivar Lenke til kommentar
abcmobil Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Fikk beskjed av vår leverandør at Z600 kommer for fullt neste uke Mvh abcmobil.no Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 den er i salg i mange butikker nå! Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 den er i salg i mange butikker nå! Hvem har den da? Ivar Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hadde lett over hele kristiansand.den siste på telehuset ble solgt mens jeg sto i kø der. men idag på sørlandssenteret, så hadde de faktisk inne z600, på spaceworld Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Men på Spaceworld er det svindyrt. Ihvertfall hvis prisene på websidene deres er riktig... Ivar Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Men på Spaceworld er det svindyrt. Ihvertfall hvis prisene på websidene deres er riktig... Ivar Ja, fysj for noen priser! 4500,- uten binding for Z600?! Lenke til kommentar
Seba04 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hos Spaceworld på Torget i Trondheim hadde de z600 inne på lørdag, 3800 uten binding. Men telefonen var låst til Telenor. Nå begynner jeg å bli skikkelig desperat etter den!! Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jepp den er svindyr for alle som ikke har eller tegner nytt telenor abb , (eller djuice). de priser så høyt fordi de vil tjene mest mulig på og selge kun til telenor kunder som har eller tegner nytt abb. var for desp til og vente så jeg tegna nytt djuice abb jeg. 2600,- for telefonen.. kunne ikke vente lengre, var blitt frastjelt telefonen, og fikk penger på forsikringa, og måtte ha ny tlf asap... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Noen som vet hvorfor alle har så lang leveringstid på denne telefonen?Blir det rett og slett produsert for få??? Denne webshopen har Z600 på lager! http://www.forbrukershop.no Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 de priser så høyt fordi de vil tjene mest mulig på og selge kun til telenor kunder som har eller tegner nytt abb. Nei, de priser så høyt fordi de vil tjene LIKE MYE på å selge uten abonnement som med. Er ikke noe vits i å selge telefoner med 10% fortjeneste uten abo når man kan selge samme telefonen med 20% fortjeneste med Lenke til kommentar
Habla Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Var det ikke noe med at alle som ble laget omtrent gikk til vodafone for tiden? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, er ikke helt sikker. Siden z600 gikk inn i Vodafone Live har de hatt første prioritet på telefonen. Lenke til kommentar
provides Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Eg fekk min z600 til 2500,- hos commit med Djuice! Mykje mobil for penga! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 har bestilit telfonen i november "still waiting" for meg kosta den 3130kr.. var innom telekioseken på manglerud senter, og på tveite senter, den kosta 3900, jeg spurte om prisen og så sa gubben ja 3900 så svarte jeg æhjhdfhd 3900? jeg kjøpte den for 3000, så sa jeg igjen hvorfor den var så svindyr, "fordi den er ny" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå