Gå til innhold

Den kansellerte GoldenEye-oppussingen har funnet veien ut på nett

Anbefalte innlegg

LMH1 skrev (7 timer siden):

Ja å spille med kontroller er vanskeligere, en normalsett, i de fleste action spill, hvor er mulighetene å angrepe på lengere avstand?

Må si jeg liker bedre snipper elite eller Line of Sight: Vietnam

Grafikken  er vel ikke veldig god heller, mener jo begrenset hva man får for noe man ikke betaler for, tror prisen vil være langt lavere en crysis remaster.

jaja, det er mye vanskeligere å styre med kontroller i skyte spill, enig i at sniper elite er bedre spill.

Men nå er det jo en gang slik at Goldeneye er ett spill som bare har blitt utgitt på nintendo 64.

N64 grafikken er ikke særlig god med dagens øyne, men den har jo sin nostalgiske sjarm. Xbox 360 grafikken er en stor oppgradering, men mangler likevel litt den gamle sjarmen, å da er det jo fint å kunne byttte mellom grafikken. Som du sier, vanskelig å klage på dette når man ikke betaler for å spille ;) . Prisen kommer ikke til å bli høy, da spillet aldri kommer til å bli offesielt utgitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev (1 time siden):

Denne tråden fikk meg til å drømme om at Perfect Dark hadde fått en remaster også. Så jeg gikk rundt i korridorene i Area 51 og plaffa sleminger. 

Det jobbes nå med en splitter ny PD til Series X/S! :) Du skal ikke se bort i fra at de henter inspirasjon fra originalen! ;) 

Endret av svenka
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 time siden):

Denne tråden fikk meg til å drømme om at Perfect Dark hadde fått en remaster også. Så jeg gikk rundt i korridorene i Area 51 og plaffa sleminger. 

Regner med du har spilt den som kom på Xbox 360 :)

Måtte selvsagt teste denne lekkede GE utgaven, og det gjør meg bare enda mer trist at den aldri såg dagens lys tilbake den gang...utrolig trist.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (16 minutter siden):

Regner med du har spilt den som kom på Xbox 360 :)

Måtte selvsagt teste denne lekkede GE utgaven, og det gjør meg bare enda mer trist at den aldri såg dagens lys tilbake den gang...utrolig trist.

Ganske sikker på at den hadde solgt i bøtter og spann!! Men det er visst en gedigen floke i dette lisens sirkuset som aldri vil/kan gå opp tydeligvis 😑

Lenke til kommentar
svenka skrev (1 time siden):

Ganske sikker på at den hadde solgt i bøtter og spann!! Men det er visst en gedigen floke i dette lisens sirkuset som aldri vil/kan gå opp tydeligvis 😑

Ja absolutt! Men det er lite vi kan gjøre med det, la oss i det minste ha ett bittelite håp om at den lekkasjen KAN være ett potensielt brekkjern for ett eller annet 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
GrinderX9 skrev (På 6.2.2021 den 20.23):

jaja, det er mye vanskeligere å styre med kontroller i skyte spill, enig i at sniper elite er bedre spill.

Men nå er det jo en gang slik at Goldeneye er ett spill som bare har blitt utgitt på nintendo 64.

N64 grafikken er ikke særlig god med dagens øyne, men den har jo sin nostalgiske sjarm. Xbox 360 grafikken er en stor oppgradering, men mangler likevel litt den gamle sjarmen, å da er det jo fint å kunne byttte mellom grafikken. Som du sier, vanskelig å klage på dette når man ikke betaler for å spille ;) . Prisen kommer ikke til å bli høy, da spillet aldri kommer til å bli offesielt utgitt.

Men noen som har fått til goldeneye rogue agent xbox ? Hvordan kopiere lagring fra pc til pc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...