Lord_Linus Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har et asus a7a 266 hk. Lurte bare på om noen hadde noe overklokkings erfaringer med dette kortet? Lurte også på om multiplieren på T-fugl cpu er låst, hvordan låse den opp hvis det er mulig. Har lest noe om blyant strekker og lignende. Vil også gjerne ha andre tips og råd om overklokking. Har søkt på overklokking her i forumet, lest en del, men hungrer etter mere info, Takk! :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: Lord_Linus skrev (2002-03-07 14:37):Har et asus a7a 266 hk. Lurte bare på om noen hadde noe overklokkings erfaringer med dette kortet?Lurte også på om multiplieren på T-fugl cpu er låst, hvordan låse den opp hvis det er mulig. Har lest noe om blyant strekker og lignende. Vil også gjerne ha andre tips og råd om overklokking.Har søkt på overklokking her i forumet, lest en del, men hungrer etter mere info, Takk! :smile: Under HK og CPU!!!!!!!!!Herregud da menneske! Lenke til kommentar
rakett Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 jeg har det hovedkortet med en tbird 1333@1409 på. det funker fint til fsb-overklokking, faktisk slik jeg har oc'et min maskin 10x140 :smile: tbird cpuer over 1000mhz (tror jeg ) er ulåste fra fabrikk, det er ihvertfall min (axia stepping) grunnen til at jeg ikke har oc'et mer, er at cpu temp ligger på ca 40 grader nå...og på 1409 mhz med en zalman 6000cu er det nok til mitt bruk :wink: lykke til med overklokkingen du Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Uuuuuuuuuuuuups glemte å slå på signatur...beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå