Fruentilmannen Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Er det normalt at menn ser på bilder av andre menn, og sender hundrevis av meldinger til en annen mann? Han sier han elsker meg, men klarer ikke å la være å sende sexmeldinger med denne mannen,... Han ser meg ikke på samme måte lenger, og er tidvis veldig hissig og amper, 😪 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Tja spørs jo hvem man spør. Jeg går i kirken og ut i fra mitt livsyn syns jeg det er galt. Når man gifter seg skal man være tro i gode og onde dager. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Det er normalt for den som opplever det normalt. Det er statistisk sett ikke majoriteten som driver på slik. Selvsagt elsker han deg når han sier at han gjør det (sarkastisk ironi). Jeg elsker grisen min, men har den ikke på kjøkkenet for det (også sarkastisk ironi). Uansett er dette relasjonelt destruktivt for deg. Han er i det minste åpenbart emosjonelt utro og du bør bestemme deg om du tolererer slik i ditt forhold. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg