Druber Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nei, nei, http://www.arngren.net/ var jo veldig oversiktlig og enkel å navigere i! Flott side.. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 finnipinni Skrevet: 05/01/2004 : 17:34 Bruker Innlegg: 128 Hva syns dere om denne : http://www.arngren.net/ gått fullstendig fra konseptene ? OMG! den tok kaka!!!! riktig nokk ingen pop-ups, but then!! hahaha! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 VG. De har gjort en ekstrem tabbe med det nye reklamesystemet, og jeg har nå gitt opp å lese vg andre steder enn hjemmefra (der jeg har squid som tar seg av reklamen) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 vg er blant de verste når det gjelder reklame. men de er ikke alene om å ha irriterende mye reklame på sine internettsider. dagbladet er ikke så veldig mye bedre. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 VG hadde ikke lagt ned nettsida si selv om den hadde gått i minus. Det er snakk om norges største avis her. Tror du de vil ha på seg å være så og si den eneste avisa i Norge uten nettside? Neppe. Nei, de ville begynt med betalingstjeneste ONLY. Hvorfor skulle de gidde å drive nettside ellers, når det er rent underskuddsprosjekt, selv langsiktig? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Sjekk Vg for 7-8 år siden da...Bedøm selv om de har blitt verre, eller bedre! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Sjekk Vg for 7-8 år siden da...Bedøm selv om de har blitt verre, eller bedre! De har blitt dårligere. Nå var ikke bildene på plass der, men det ser mye bedre ut spør du meg. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, og får oss med modem tar det jo en evighet og laste siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå