Kenito_123 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) Helt sikkert ingen som vet dette, men jeg forsøker uansett. Noen som vet om det går an å modifisere Bekant understellet til Ikea slik at det kan gå lavere? https://www.ikea.com/no/no/p/bekant-understell-sitte-sta-f-bordplate-hvit-90255252/ Jeg skulle gjerne ha kappet/senket den ytterligere 10-15cm. Jeg har søkt en del på nett og det er få (ingen) som har bord som kan senkes så lavt som 50cm. En mulighet er jo å kjøpe Ikea understellet og se på mulighetene hjemme selv, men tenkte hvis noen hadde erfaring eller kunne komme med tips så ville jeg forsøke her først Edit : Hvis det er noen som vet om noen hev/senk bord som går så lavt som 50-55cm så link dem gjerne inn her Endret 3. februar 2021 av Kenito_123 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Er det en baby som skal bruke bordet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Hvor er begrensingen? Fysisk eller i chippen? Kan kanskje gå å omprogrammere den. Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2021 Pliscin skrev (13 timer siden): Hvor er begrensingen? Fysisk eller i chippen? Kan kanskje gå å omprogrammere den. Det er nok kanskje fysiske begrensninger vil jeg tro, så det må kanskje litt kapping til. Men det hadde vært morro å sett om det gikk å kode den om til å gå litt lavere ja. Ikke et dårlig tips det der Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 @Bjerknez har en tråd som omhandler mikroprosessorer. Kanskje det er tips å få der? 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Å omprogrammere denne høres i beste fall litt vanskelig ut. Man aner jo ikke engang hvordan denne motoren fungerer og hva som gjør at bordet atopper vedrørende sensorer etc. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå