Gjest 2b447...d14 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Har allerede Norwegian, men nå er jo de begresnet, men man kan visst få cashback da, men jeg har forstått det slik at disse kun kan settes inn på kredittkortet? Og så vil det ikke lenger fungere slik når det går tilbake til normalt. Jeg vurderer egentlig et annet kort, siden det er litt begrenset hvor man kan bruke norwegian sitt. Jeg vuderer SAS amex classic, for det er ingen kostnad ved dette? står bare 0,- i årsavgift. Trumf, der kan du setter penger inn på egen konto.. Anonymous poster hash: 2b447...d14 Lenke til kommentar
Gjest 23c4d...c2a Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Gjest 2b447...d14 skrev (5 minutter siden): Har allerede Norwegian, men nå er jo de begresnet, men man kan visst få cashback da, men jeg har forstått det slik at disse kun kan settes inn på kredittkortet? Og så vil det ikke lenger fungere slik når det går tilbake til normalt. Jeg vurderer egentlig et annet kort, siden det er litt begrenset hvor man kan bruke norwegian sitt. Jeg vuderer SAS amex classic, for det er ingen kostnad ved dette? står bare 0,- i årsavgift. Trumf, der kan du setter penger inn på egen konto.. Anonymous poster hash: 2b447...d14 Husk at mange steder ikke tar AmEx. Om du trenger hjelp til å velge noe bør du nok skrive litt klarere hva det er du forventer av et kredittkort. Anonymous poster hash: 23c4d...c2a Lenke til kommentar
Gjest 2b447...d14 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Gjest 23c4d...c2a skrev (På 3.2.2021 den 11.18): Husk at mange steder ikke tar AmEx. Om du trenger hjelp til å velge noe bør du nok skrive litt klarere hva det er du forventer av et kredittkort. Anonymous poster hash: 23c4d...c2a penger tilbake er det viktigste. at du tjener på noe mens du bruker kortet, eller tjener deg opp til noe. Anonymous poster hash: 2b447...d14 Lenke til kommentar
Gjest 2b447...d14 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 jeg fikk ikke trumf. Det kom opp en liste over hva som kan være grunnene, men ikke akkurat hva. Det stod bl.a at du har en høyere gjeld enn inntekt? Jeg har et gjeld på 32000,- har hørt det ikke lønner seg å betale ned på det så fort som mulig? Så jeg trekkes med avalegiro et minstebeløp. Kan det gå dersom jeg kvitter meg med gjelden tror dere? Jeg har 2 kredittkort, satte på kredittgrense fordi dette kunne gi positivt utslag, så jeg har tilsammen 15000 på kredittkortene da. men det hjalp ikke, så da tenkte jeg kanskje hvis man kvitter seg med en god del av gjelda kunne vært bra? Anonymous poster hash: 2b447...d14 Lenke til kommentar
Gjest 23c4d...c2a Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Gjest 2b447...d14 skrev (6 timer siden): jeg fikk ikke trumf. Det kom opp en liste over hva som kan være grunnene, men ikke akkurat hva. Det stod bl.a at du har en høyere gjeld enn inntekt? Jeg har et gjeld på 32000,- har hørt det ikke lønner seg å betale ned på det så fort som mulig? Så jeg trekkes med avalegiro et minstebeløp. Kan det gå dersom jeg kvitter meg med gjelden tror dere? Jeg har 2 kredittkort, satte på kredittgrense fordi dette kunne gi positivt utslag, så jeg har tilsammen 15000 på kredittkortene da. men det hjalp ikke, så da tenkte jeg kanskje hvis man kvitter seg med en god del av gjelda kunne vært bra? Anonymous poster hash: 2b447...d14 Beklager om du føler deg støtt, men med din tilsynelatende manglende forståelse for personlig økonomi anbefaler jeg deg å bli kvitt gjelden du har og droppe kredittkort frem til du skjønner litt mer. Anonymous poster hash: 23c4d...c2a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå