Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 BF4 på nytt med ekstra innhold og oppdaterte grafikk så er jeg med. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Comma Chameleon skrev (8 minutter siden): BF4 på nytt med ekstra innhold og oppdaterte grafikk så er jeg med. Musikk i mine ører. Lenke til kommentar
TylerDurden7777 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) Etter BF5 og cyberpunk 2077 bør alle være veldig skeptisk til noe hype av BF6 og kutt ut å pre-order spill fra EA. Enn så lenge så er Squad og BF3 ganske kule spill. La oss håpr BF6 blir et forbedret BF3 men det er kanskje for mye å forvente... Endret 5. februar 2021 av TylerDurden7777 2 Lenke til kommentar
TylerDurden7777 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Simkin skrev (Akkurat nå): Musikk i mine ører. Comma Chameleon skrev (9 minutter siden): BF4 på nytt med ekstra innhold og oppdaterte grafikk så er jeg med. Folk har spurt Dice/EA om dette i mange år og de presterer å gi ut BF5 som er mer Call of duty enn Battlefield og i tillegg "if you dont like it dont buy it" arrogante utsagn. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) TylerDurden7777 skrev (12 minutter siden): Folk har spurt Dice/EA om dette i mange år og de presterer å gi ut BF5 som er mer Call of duty enn Battlefield og i tillegg "if you dont like it dont buy it" arrogante utsagn. Personlig forventer jeg ingenting, så får jeg heller bli overraska. DICE LA er vel heller ikke med på dette, å det er vel ikke akkurat positivt heller. At vi får "et nytt" BF4 er sikkert en fjern drøm, men det er jo lov å ha et ørlite håp. Endret 5. februar 2021 av Simkin Lenke til kommentar
TylerDurden7777 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) Simkin skrev (9 minutter siden): Personlig forventer jeg ingenting, så får jeg heller bli overraska. DICE LA er vel heller ikke med på dette, å det er vel ikke akkurat positivt heller. At vi får "et nytt" BF4 er sikkert en fjern drøm, men det er jo lov å ha et ørlite håp. Man burde gjort med BF som med CSGO- CS 1.6 . Bare forbedre map og småting gjennom 20 år istedenfor å stadig gå 2 steg fram og 3 steg tilbake som BF gjør. Bad Company 2 er også er bra spill btw. Aldri problem å finne servere med folk online på PC. Endret 5. februar 2021 av TylerDurden7777 2 Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 LOV 100% working ANTI-CHEAT. og E-sport venlig 5V5 mod Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 enig med deg. de aller beste mapsa i BF serien var maps fra BF2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Hva er vitsen med 5v5 i battlefield? Da må det jo være inf only og dermed nesten hele poenget med bf borte? Men kunne godt tenkt meg mindre utgaver av kartene som det var tidligere. Endret 10. februar 2021 av barezell Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 hrflikk skrev (1 time siden): LOV 100% working ANTI-CHEAT. og E-sport venlig 5V5 mod Det første eksisterer ikke og det andre er ikke noe særlig høy prioritet. Fint å ha hvis alt det andre er på plass først. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Close Quarters var jo litt artig i BF3 husker jeg, selv om jeg ikke direkte savner det i BF4 så kan de gjerne komme med noe slikt igjen for min del. Husker jeg spilte de bretta en del. Endret 10. februar 2021 av Simkin Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 barezell skrev (41 minutter siden): Hva er vitsen med 5v5 i battlefield? Da må det jo være inf only og dermed nesten hele poenget med bf borte? Men kunne godt tenkt meg mindre utgaver av kartene som det var tidligere. Jeg bruker å følge med på EPG 8v8 League CQ small og det fungerer fint. Da er det som regel 1 tanker og 1 heli også resten infanteri. 5v5 blir litt for smått visst man skal ha kjøretøy med. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 TheKims skrev (1 time siden): Jeg bruker å følge med på EPG 8v8 League CQ small og det fungerer fint. Da er det som regel 1 tanker og 1 heli også resten infanteri. 5v5 blir litt for smått visst man skal ha kjøretøy med. jau 8on8 har funket med kjøretøy i tidligere spill. da på 32 player kart som regel. Personlig var nok min favoritt 10v10 eller 12v12. Gode gamle bf 1942 tider Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) BFV har vært "tough love" altså. Det MÅ på plass ett anti-cheat system på det neste spillet, som da fungerer. Det har vært helt EKSTREMT med slike lowlife taper-pikker i BFV , og det er ikke blitt bedre med tiden. I sånn ca hver eneste session er det en eller annen skitten svett no-skill pikk som ødelegger opptil flere runder med slik innavl oppførsel. Få ting som trekker meg mer en slike nisser altså. Ønsker de alt vondt i livet. Endret 10. februar 2021 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 10 hours ago, Mala said: BFV har vært "tough love" altså. Det MÅ på plass ett anti-cheat system på det neste spillet, som da fungerer. Det har vært helt EKSTREMT med slike lowlife taper-pikker i BFV , og det er ikke blitt bedre med tiden. I sånn ca hver eneste session er det en eller annen skitten svett no-skill pikk som ødelegger opptil flere runder med slik innavl oppførsel. Få ting som trekker meg mer en slike nisser altså. Ønsker de alt vondt i livet. Du kan alltids SWATe de, de liker å jukse å skyte gjennom vegger, vel det liker SWAT i usa også, de spray and prayer i beste FPS stil og dreper babier, hunder, sovede folk og ja egentlig dreper de det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå