Gå til innhold

E700 - Bekreftelseslyder

Anbefalte innlegg

Har nå hatt min e700 i snart 2 uker og jeg må si det er en super mobil :thumbup:

Det eneste som irriterer meg er bekreftelseslydene etter man har sendt en sms, sletter noe osv. Vet det har blitt skrevet noe om dette tidligere, men er det noen som har greid å fjerne lydene? Så at det var noen som hadde fått fjernet kameralyden ved å taste inn en "kode". Finnes det kanskje en lignende "kode" for å få fjernet bekreftelseslydene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei den posten fikk meg til å virke veldig dum. Jeg leste et sted at den bråkte så mye når den vibrerer så det aldri ble ordentlig lydløs. Trodde du mente lydløs som uten ringetone men med høy vibrering.. Har hørt at man ike kan ha vibrering og ringing smatidig ... Er det sant?

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem å gjøre den lydløs!

Men det folk vil vite (inkl meg) er hvordan man fjerner bekreftelses lydene uten å måtte ta på lydløs!

Du må bruke koder. Men det er ikke å anbefale! En kamerat av meg leverte inn telefonen på service etter at han prøvde å få bort kamera-lyden. Og dette var i går!

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem å gjøre den lydløs!

Men det folk vil vite (inkl meg) er hvordan man fjerner bekreftelses lydene uten å måtte ta på lydløs!

Vel, det går ganske enkelt ikke an. Da må du kjøpe noe annet enn Samsung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...