geddi74 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har nå hatt min e700 i snart 2 uker og jeg må si det er en super mobil Det eneste som irriterer meg er bekreftelseslydene etter man har sendt en sms, sletter noe osv. Vet det har blitt skrevet noe om dette tidligere, men er det noen som har greid å fjerne lydene? Så at det var noen som hadde fått fjernet kameralyden ved å taste inn en "kode". Finnes det kanskje en lignende "kode" for å få fjernet bekreftelseslydene? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Samme med meg, finner ikke ut hvordan man skal gjøre det. Skulle trodd det var på men 3.?? Men hvor lenger varer batterit ditt, ved normalt bruk.? (tar litt bilder, snakker litt og sender en del sms).,? Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Det lengste batteriet har vart til nå er 3 dager, men det virker som om batterikapasiteten er på vei opp. Jeg har gått lengre og lengre for hver gang jeg har ladet. Håper det vedvarer Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ja får håpe det... min har vart i 4 dager nå.... fortsatt ikke tomt. vart helt siden jeg ladet den for første gang Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Forsvinner ingen av lydene når man har den på lydløs?? Sånn at hvios man sitter i klasserommet kan man ikke sende sms fordi det komemr en høy og plagsom lyd etter meldinga er sendt?? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 neinei, da er lyden borte... når man har på "lydløs". Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 neinei, da er lyden borte... når man har på "lydløs". hva mener du med "lydløs" ?? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 vet du ikke hva "lydløs" er? det er sånn at det ikke kommer noen lyder, bare vibrerer hvis det er noe den skal "si ifra om".... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Okei den posten fikk meg til å virke veldig dum. Jeg leste et sted at den bråkte så mye når den vibrerer så det aldri ble ordentlig lydløs. Trodde du mente lydløs som uten ringetone men med høy vibrering.. Har hørt at man ike kan ha vibrering og ringing smatidig ... Er det sant? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jo går det... ca. 10 av ringetonene som ligger inne på telefonen som ringer/lager lyd og vibrerer samtidig.. Lenke til kommentar
Luan Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kjønne ikke helt..starte ikke denna topicen med iriterans lyd fra mobilen...?? Kan ikke hellår noen fortelle hvordan vi kan fjerne lyden?? hadde vært takknemlig og jeg vil også vite det.. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe så mange innlegg og ingen greide å svare på spørsmålet hans. Du gjør den lydløs ved å holde inne #-tasten noen sekunder. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er ikke noe problem å gjøre den lydløs! Men det folk vil vite (inkl meg) er hvordan man fjerner bekreftelses lydene uten å måtte ta på lydløs! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er ikke noe problem å gjøre den lydløs!Men det folk vil vite (inkl meg) er hvordan man fjerner bekreftelses lydene uten å måtte ta på lydløs! Du må bruke koder. Men det er ikke å anbefale! En kamerat av meg leverte inn telefonen på service etter at han prøvde å få bort kamera-lyden. Og dette var i går! Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Uff! Det synes jeg var dumt. Utrolig irriterende med de lydene. Svakt at de ikke har et valg for det.. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er ikke noe problem å gjøre den lydløs!Men det folk vil vite (inkl meg) er hvordan man fjerner bekreftelses lydene uten å måtte ta på lydløs! Vel, det går ganske enkelt ikke an. Da må du kjøpe noe annet enn Samsung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå