akelbo Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Ifølge ny rapport var Nintendo meget misfornøyd med lekkasjen. – Nintendo skrotet Zelda-serien til Netflix etter at prosjektet ble lekket Lenke til kommentar
Populært innlegg Gringorilla Skrevet 3. februar 2021 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2021 Nintendo oppfører seg merkverdig ofte prikk likt min 2-årige datter. 10 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Nintendo kombinert med god oppførsel, og/eller logikk har vel aldri vært noen selvfølge Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Merkelig oppførsel? Skulle tro at serier basert på Star Fox og Zelda tilsvarte en lisens til å trykke penger. Sånn som det var for Star Wars og er for Marvel nå. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) "Ifølge en anonym kilde hadde Netflix inngått et samarbeid med Nintendo om å lage den ikke-animerte serien" Whaaaat, var det snakk om en realistisk serie satt i den univers? Hehe, ja da hadde til og med jeg vøre skeptisk. Off, jeg drømmer om en ordentlig animert Zelda serie i samme ånd som spilla, det hadde vært noe!! Endret 3. februar 2021 av svenka Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) Nintendo ønsket vel ikke å overlate sine mest verdifulle ip-er til et selskap som ikke har kontroll på egne ansatte. Om det skjer lekkasjer helt innledningsvis kan man vel anta at det vil komme flere lekkasjer, og at eventuelle uenigheter mellom Nintendo og Netflix ville blitt brettet ut i media. Nintendo gjorde en helt grei vurdering. Endret 3. februar 2021 av Donkey Kong 4 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Det kan vel tyde på at: - Prosjektene hadde ikke kommet langt. - Prosjektene har ikke noen spesiell viktighet for Nintendo. - Nintendo hater lekkasjer mer enn noen andre 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 3 hours ago, Heiti said: Merkelig oppførsel? Skulle tro at serier basert på Star Fox og Zelda tilsvarte en lisens til å trykke penger. Sånn som det var for Star Wars og er for Marvel nå. Er det noe interessant med Star Fox som serie? Jeg har null forhold til det. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Tror dette var en veldig god ting at denne ble skrota. Kunne bare endt opp med å skade merkevaren med en (sannsynligvis) skuffende serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå