Rebel-Rider Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Bilde av Thunder K8-S4880 link til bilde Specs: Quad Socket 940 10 DDR400 Slotter Max 20Gb ECC 2 PCI-X (64-bit/66MHz) 2 PCI-X (64-bit/133MHz) 1 PCI (32-bit/33MHz) on-board ATI Rage XL 8 MB 2 St Parallel ATA-33/66/100/133 4 St SATA-150 Porter/m RAID Støtte 2 St Ultra320 SCSI kontroller Dual Gigabit Ethernet kontroller Krever E-ATX power Pris? 1800USD _____________________ edit: kult kort, men bilde på 800x600 og over en halv MB er budt forstrengt... - Novec Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 sykt må ha *mase på pappa etter penger* *mase på mamma etter penger* *rane banken* *havne i fengsel* *bestikke fengselsfolka* *sitte i fengsel med quad opteron* Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Hva kan man si? hva er det ikke amd får til? Hvorfor har ikke jeg en slik? Og hvorfor i granskauen produseres ikke dual amd-64 hk? Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 mener alle på ok.no burde gå sammen og rane en bank slik at vi hadde hatt skammm mye penger til data stuff, Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Hva kan man si? hva er det ikke amd får til? Hvorfor har ikke jeg en slik? Og hvorfor i granskauen produseres ikke dual amd-64 hk? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...0&GrpID=13&s=pl For Dual Opteron, er jo opteron som er "server" CPU'ene som finnes i dual(og flere) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Quote eplenektar1 "Og hvorfor i granskauen produseres ikke dual amd-64 hk? " Joda det produseres Dual Amd-64.msi har et MSI KT8-FAR Msi.com.tw husker ikke nøyaktig link.. Edit: noen kom meg i forkjøpet.... Endret 5. januar 2004 av zandro Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Her er alle detaljene på Tyan Thunder K8QS Tyan full Spec Det er bare et hår i suppa hovedkortet er U4 serverformat og utrolig svært, er litt vanskelig å finne tower til hovedkortet ,ja med mindre du lager et tower selv.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Det er rundt regna 10 cm lenger enn et vanlig nFORCE2 hovedkort i begge retninger, så ja - du må nok ha noe annet enn standard Chieftec for å bruke noe sånt :-) Men om jeg hadde fått den maskina hadde jeg gladelig laget nytt kabinett! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 samme her, men så skal jo jeg lage kabbis uansett, så blir ikke mye endring i planene for min del. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 eneste forandringa i planene dine er forandringa i budsjettet til hw å putte i dette monsteret Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 7. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2004 Synd, jeg ser ikke noen AGP port, men kanskje det er PCI-Express på det. Med et vanlig PCI skjermkort blir det jo ikke ekstrem(!) graffikkytelse. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 8. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2004 altså PCI X OG PCI EXPRESS er to ting.. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 Synd, jeg ser ikke noen AGP port, men kanskje det er PCI-Express på det.Med et vanlig PCI skjermkort blir det jo ikke ekstrem(!) graffikkytelse. Kan faktisk få rimelig bra grafikk-kort til PCI. Så noe japanske greier med dual-GPU til PCI. Helt sinsyk ytelse. But we are talking big notes "-Supports up to 32 GB Registered DDR" Thats expensive shit... Hvor mye koster dette kortet? Noen som har peiling? Hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 hadde vært nice med pris ja. redd det hadde blitt mange overtidstimer bare for dette monsteret. ikke om å snakke om cpur og ram Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 Det var ikke så alt for bra spec på kortet til å være server kort. Vet om mange andre alternativer jeg hadde valgt fremfor dette kortet! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 11. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2004 Det var ikke så alt for bra spec på kortet til å være server kort. Vet om mange andre alternativer jeg hadde valgt fremfor dette kortet! eksempler? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Som de fleste hovedkortene fra Tyan er vel heller ikke dette noe racer på overklokking? Men så er det kanskje uaktuelt for de fleste å overklokke 4-veis serveren sin... - Judaz - Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 De cpu'ene der produserer vel en god del varme på full load(?), må vel ha et passe godt kjølesystem for å holde dem på forsvarlige temperaturer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå