joh-so Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg hgar nettop kjøpt en s-video kabel til skjermkortet, men da jeg koblet til den i stedet for den vanlige video kabelen, så ble alt i sort-hvitt! Jeg kobler gjennom et scart-adapter, hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
zmurphy Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 du må bytte på tv-ut systemet.. den står på NTSC, bytt til PAL-B, da blir d farger.. og forrestenn: med scart-adapter blir bildet mye dårligere enn hvis du har direkte s-vhs inngang i tv'n.. MYE dårligere Lenke til kommentar
keylab Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Dette er et vanlig problem. Har du ikke SVHS inngang på TV'en bør du bruke RCA kabel. Har du skjermkort med kun SVHS utgang må du du skaffe deg et SVHS til RCA adapter. [ Denne Melding var redigert av: keylab på 2002-03-07 14:48 ] Lenke til kommentar
[space] Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 husk å sette video-ut format til pal. Nyere tver har flere AV kanaler. Bla igjennom disse. (av1, av2, av3) Er tven skikkelig gammel spørs det om du noengang vil få farger. [space] Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Må prøve å skifte kanal..... står på PAL-G (eller hva det nå enn er...).... Du velger bare lang, så setter driveren deafult system... Har valig video-utgang også... Lenke til kommentar
Yngweb Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hadde lignende problemer selv en gang. Det jeg gjorde var å gå inn i menyen på TV'en, og sette denne til å motta superVHS. Mer skulle det ikke til for meg, men det kan jo være andre grunner til at du ikke får farger. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Prøv å koble PC'n til TV'n via Videospilleren(hvis du har det) da skal du få farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå