hn66 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg leter etter et skjermkort som har dual DVI utganger, dvs. to DVI utganger. Skjermkortet skal brukes i en Linux maskin og spillytelsen er ikke så viktig. De fleste skjermkort har idag to utganger, men den ene er som oftest analog. På Komplett har jeg funnet noen kort med DVI, men hadde ønsket noe billigere eller mer kurant, f.eks. Nvidia eller ATI Radeon basert: - 3DLabs Wildcat VP560 64MB kr 1501. - Matrox Millenium G550 32MB kr 1137. Lenke til kommentar
albe Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Endel av nVidia-kortene til Gainward har ofte hatt to DVI-utganger (inkl adaptere). Kanskje det kan hjelpe deg i letingen ? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg leter etter et skjermkort som har dual DVI utganger, dvs. to DVI utganger. Skjermkortet skal brukes i en Linux maskin og spillytelsen er ikke så viktig. Trenger du 2 stk fysiske porter, eller holder det med et kort som støtter flere skjermer? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Trenger du 2 stk fysiske porter, eller holder det med et kort som støtter flere skjermer? Tja, det er jeg usikker på. Skjermkortet skal brukes til å styre to 19" LCD skjermer. Disse skjermene bruker vanlige DVI kabler. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Matrox 550 har bla. støtte for 2 stk DVI-skjermer (via split-kabel). Tipper på at andre kort også har det, selv om de ikke har porter til det... (uten at jeg vet dette sikkert) Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Jeg vet ikke om denne kan være noe? Den er vel kanskje litt dyr, vet ikke. Her EDIT: ventes inn 6/2 Men det er flere av Gainward korta som har 2xDVI Se også her for hvilke Gainward kort som har 2xDVI Endret 5. januar 2004 av gafflek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå