Gå til innhold

er dette skjermkortet bra nok?

Anbefalte innlegg

CS er et spesialtilfelle da det er utrolig vanskelig å få det til å kjøre bra. (Snakker om 1.6). Det er riktig at det ikke krevde mye før, men det har bare økt og økt. Har spilt cs med voodoo2, voodoo3, gf4mx440. I dag spiller jeg med Geforce FX5900 og har helt elendig FPS i visse situasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9800 holder i masse vis til cs! men ville selv kjøpt et 9600pro da:)

Jaha, hvorfor det!?

CS drar godt nytte av et Radeon 9800 etter hva jeg har skjønt (jeg spiller ikke CS selv, mind you). Uansett hvordan du vrir og vender på det er 9800 bedre enn 9600, selv om prisen er litt høyere.

Lenke til kommentar
GF3 og bedre holder for CS mener jeg. At dere som spiller 1 time CS i året, eller ikke har spillt CS siden forige årtusen kommer å skal forklare hva som er bra nok det liker jeg lite. This is not your domain.

hvem sier at vi ikke har spillt cs ?

jeg spilte faktisk forbanna mye en periode, Clanbase og forskjellige Compoer.. tjente faktisk endel på det og.

Og hvor mye CS 1.6 har du spillt i det siste da?

Lenke til kommentar
må innrømme at jeg ikke har spilt i så mye i d siste.. etter 1.6 kom (som jeg hater) spilte jeg bare en kort periode.. og vist det er i 1.6 er det nokk litt i minste laget ja.

Men ikke vist du bare vil spille for å ha det gøy

Må inrømme at jeg ikke liker 1.6 jeg heller, og at det går ann å bruke GF2 f.eks til CS, men dersom gutten har lyst til å bli "Pr0gam3r" som Heaton ( :no: ) så er det bedre at han kjøper et kort som gjør at han greier å drepe litt, enn at han ender opp med et kort som gir han mavesår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...