Redaksjonen. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Riksrevisjonen: Politiets evne til å oppklare IKT-kriminalitet har alvorlige svakheter Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 For å utdype graden ‘alvorlig’ på en litt grotesk måte Det betyr arbeidet som utføres er så slett, at om en sak kommer opp i domstolen kan den føre til frikjennelse på grunn av manglende bevis. -Det er ikke alltid indisier holder i retten. Nå tror jeg ikke politiets hovedverktøy er Google-søk, men man veit jo aldri. Lenke til kommentar
pitrh Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Hvis jeg ikke har misforstått noe vesentlig er den aktuelle rapporten tilgjengelig her: https://www.riksrevisjonen.no/rapporter-mappe/no-2020-2021/undersokelse-av-politiets-innsats-mot-kriminalitet-ved-bruk-av-ikt - link synlig på siden. Lenke til kommentar
Per Helge Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Det stemmer. Jeg har lenket til rapporten i artikkelen. Ellers er det noen sammendrag og oppsummeringer på riksrevisjonen.no. Per Helge Seglsten, Digi.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå