Kurium Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Vurderer dette kabinettet Aopen H600B Hos MPX står det at strømforsyningen er en silent 350W. Kan det stemme at det er denne strømforsyningen: AOpen 350W Power Supply ATX? Er denne strømforsyningen i så tilfelle identisk med denne: Fortron/Source, 350W, ATX12V Er noe av dette til å anbefale? EDIT: Fikset linker Endret 5. januar 2004 av Scandim Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 AOPEN strømforsyninga er identisk med Fortron Source sin. Altså ei strømforsyning som yter godt over hva den lover og støyer lite da den benytter seg av ei 120mm vifte. Super strømforsyning og meget bra kabinett, et godt kjøp med andre ord. (Er kabinettet et H600B og over 1-1,5år gammelt vil du få det med den gamle strømforsyningsløsninga. Altså med 80mm vifte.) Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (Er kabinettet et H600B og over 1-1,5år gammelt vil du få det med den gamle strømforsyningsløsninga. Altså med 80mm vifte.) Ligger de så lenge på lager at jeg kan risikere å kjøpe et så gammelt kabinett på en nettbutikk i dag da? Er denne gamle psu'en også en stillegående type i så tillfelle? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nei, de ligger nok ikke så lenge på lager. Jeg bare tenkte i tilfelle du vurderte brukthandel. Den 80mm vifte PSUen er absolutt ikke stillegående i forhold til den nye. Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Takker for tips. Regner med at kabinettet blir bestillt ganske raskt. Er det forresten høy feilrate på denne strømforsyningen? Etter noen søk på div forum fant jeg noen som har hatt problem med 400W-utgaven... Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ser på andres erfaringer fra dette kabinettet at det mangler strøm til S-ata. Hvordan kan jeg løse det dersom jeg en gang vil ha S-ata HD'er? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Ser på andres erfaringer fra dette kabinettet at det mangler strøm til S-ata.Hvordan kan jeg løse det dersom jeg en gang vil ha S-ata HD'er? Da kjøper du en overgang som forøvrig også følger med noen S-ata harddisker. Endret 5. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå