Jslert Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Hei. Jeg skal montere led RGB strips i en Hyundai i30 og er litt usikker på hvordan dette kan legges opp mtp strøm. Kompisen som eier bilen bruker 12v sigarett utgangen og har ikke noen USB uttak. Kan man bruke en relee i sikringsboksen, lodde en type ledning mot releen og i strømboksen til led strips'en? Må jeg lodde en bryter mellom? Eventuelt hva trenger vi kjøpe inn/skaffe. Er det noen mulighet for å koble flere led strips til den samme releen? Er veldig grønn på dette, men har prøvd å lese meg litt opp. Kan hende jeg bommer skikkelig på hva jeg trenger, men all feedback tas imot med glede! Formålet er å gjøre bilen så harry som mulig Endret 2. februar 2021 av Jslert Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Enkleste er en sånn en og ta strøm fra en annen kurs. Pass på at lyset ikke blir for synlig fra utsiden. Spesielt blått lys er ikke særlig populært hos Onkel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå