ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Men men, deilig at Bruno fikk seg mål i dag også 🙂 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Straffe var ikke tvil, men rødt kort skjønte jeg ikke helt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Martial i form er fint fremover Edit: riktignok mot 9 mann Endret 2. februar 2021 av Jakobk 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Delvis skrev (1 minutt siden): Straffe var ikke tvil, men rødt kort skjønte jeg ikke helt Var det kontakt? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg synes ikke det var straffe, men så spiller det liten rolle hva jeg mener. 8-0🙂 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Dette er morsomt 😂 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Gikk jo ikke etter ball i det hele tatt da så skjønner det litt. Er kun pga stillingen at det kanskje virker rart 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 For en kamp lol Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jakobk skrev (Akkurat nå): Var det kontakt? Det var det. Men Martial begynner fallet før kontakten. Tror det ville endt i straffe uansett, men forsøk på dive bør ikke belønnes i straffe etter min mening. Dommer har kanskje ikke så mye valg når det er kontakt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Slo vi ikke Ipswich 9-1 en sesong? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Det var så vidt kontakt. Utifra reglene og slik de håndheves så gjør jo Martial det "riktige". Ingen fan av det personlig, men har jo vist seg at man får feil avgjørelser i mot når man legger lite press på dommeren og ikke gjør mye ut av å bli taklet og lignende. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Vinner med 9. Det er delt PL-rekord. Deler den med Leicester og oss selv. 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 9-0 fyfaen! tangering av største hjemmeseier, andre gang Soton taper 0-9 siden forrige sesong, ganske vilt at de får en ny. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Dette ser bra ut. Kampen mot Sheffield U må vel regnes som et arbeidsuhell? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Målforskjellen på +10 ble til +19, samme som Liverpool sin. Tangerer vår egen og Leicesters rekord på største seier i PL. Vanvittig kamp på mange måter. Mye deilige mål, masse forskjellige målscorere, hviler mange bein. Perfekt! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Fantastisk kamp! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Stakkar Southampton. To 9-0 tap på få sesonger. Burde ikke være mulig. Bra gjennomført kamp av oss uten å bruke mye krefter, blir helt uvirkelig med slike resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå