Golf'ern Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Bra det gikk bra med McT, idiotisk takling. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 Skulle ønske Rash skjøt litt oftere på de der selv. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Skulle ønske Fred hadde forbud mot å skyte Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 Optimalt: 2-3 mål til pause, og van de Beek inn mot Bruno etter 45. Sannsynlig: 0-0 til pause, og Pogba+Martial inn etter 68 min for å klare å score. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Tror dessverre det røde kortet går til hodet på spillerne. Spille mot 10 mann i 90 min, det går jo ikke an å ikke vinne? Akkurat som å møte tidenes dårligste Premier League-lag, det går jo ikke an å ikke vinne! Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 Backene våres er i sååå god form, er så digg! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Deilig at Shaw endelig fikk assisten sin 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Herlig! rene spisscoringen av AWB Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Irriterer meg den dyttinga på DdG der. Tydelig at de har fått med seg det som skjedde mot Sheffield... Endret 2. februar 2021 av blured 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 blured skrev (2 minutter siden): Irriterer meg den dyttinga på DdG der. Tydelig at de har fått med seg det som skjedde mot Sheffield... Ja, Mike Dean har visst også fulgt med i timen. Heldigvis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Maguire har vært strålende offensivt. God når han får ligge høyt i banen slik han ofte gjør med landslaget. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 banansplitt™ skrev (10 minutter siden): Tror dessverre det røde kortet går til hodet på spillerne. Spille mot 10 mann i 90 min, det går jo ikke an å ikke vinne? Akkurat som å møte tidenes dårligste Premier League-lag, det går jo ikke an å ikke vinne! Ikke i dag, heldigvis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Nydelig mål Og fint for Rashford med mål igjen! Shaw nok en gang involvert. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Viktig for rash med gåll! shaw involvert igjen. edit: vi tenker visst likt, @Snikpellik Endret 2. februar 2021 av Jakobk Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Shaw har virkelig slått tilbake. Synes han er ekstremt god denne sesongen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå