Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Vurderer å selge pcen min. Har lagt alle komponentene som selges i en liste på prisjakt. Hva ville være en realistisk pris å få for dette på finn.no? Verdt å nevne er at tastatur og datamus er ubrukt og helt nytt,. kjøpt i 2020. De fleste deler er fra 2019. www.prisjakt.no/list/gaming-pc--l711715 Endret 1. februar 2021 av Kron Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Er vel mest skjermkortet som muligens ikke er særlig populært der tror jeg gtx 1080 ti er bedre å selge eller tror jeg du muligens kan få nesten nypris kanskje minus 30% i verstefall. Mus\tastatur og høytaller etc kommer vel litt ann på ofte der faller verdien mest. Endret 1. februar 2021 av LMH1 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Ville delt det opp i 3 annonser: En for PC, en For Skjerm og en for tilbehør hvor du priser vært enkelt produkt (ville også vurdert enkel annonse for hvert av tilbehøret. Mitt inntrykk er at under Corona er det ikke lett og selge brukt tilbehør som tastatur, mus og Headset. Har et Sennheiser gaming headset som kostet nytt et stykke over 3K, prøvde tidlig i fjor høst til ca halv pris, null respons. Har lagt det ut igjen for ikke lenge siden, 3 har lagt det i favoritt og en sendt mail om fortsatt til salgs for ca 1 mnd. siden da annonsen var ny. Etter det null response. Headsettet var nytt i Juni/Juli i fjor og kjøpt hos Komplett. Så vidt testet av meg og en annen. Dette er et ganske så bra headset, en skal legge til en del for og få et bedre både til gaming og/eller musikk var konklusjonen i noen tester. Snodige er at ingen har prøvd seg med et skam bud som er normalen på finn.no..... Kanskje de som driver som kjøper og vider selger har har også opplevd at en del tilbehør kjøpes ikke brukt nå, antageligvis har Corona i hvert fall noe av skylda for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå