Gjest 97563...964 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg har bedre selvtillit nå, men jeg hadde det ikke når det gjaldt. Og nå har liksom tiden gått fra meg og jeg sliter med å glede meg til det som er mulighetene. Det er liksom ikke bra nok. Og jeg er sint på meg selv fordi jeg lot meg få dårlig selvtillit. Synd jeg ikke er mer narsissist. Jeg må heller bare ta et mye mer kjedelig liv. Men hvordan godta nederlaget man er? Jeg hater de jeg er født som og har liksom bare prøvd å bli en annen men faller alltid tilbake til den jeg er.. jeg vil ikke være den naturlige meg. Naturen har skapt meg motsatt av slik jeg vil være, men jeg vil ikke ha det. Jeg er introvert men vil ikke være det. Jeg er kunstnerisk men vil heller være karismatisk. Jeg er depressiv men vil være spurndlende. Jeg vil ikke ha mine naturlige egenskaper. De er kjedelige. Og så er jeg mer forsiktig enn gjennomsnittet og det er aldri liv rundt meg. Anonymous poster hash: 97563...964 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Bryt mønsteret. Gjør noe drastisk. Flytt. Bytt jobb. Du har tilpasset omgivelsene dine og omgivelsene dine tilpasser deg. 1 Lenke til kommentar
Urealistisk Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Corp Por skrev (10 timer siden): Bryt mønsteret. Gjør noe drastisk. Flytt. Bytt jobb. Du har tilpasset omgivelsene dine og omgivelsene dine tilpasser deg. Men jeg er tappet for ideer og ingenting man kan i Norge er fristende nok. Ikke slik som det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå