ThoooR Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei alle sammen Jeg har et problem med min ellers så gode (gamle) mediaavspiller 2 (ikke den fantsy pantsy pokemon typen) For ca 1 mnd. siden kunne jeg se d meste på denne, men nå i d siste har den plent nektet å spille av MPEG 1 filmer, f.eks. .mpg .mpeg, når jeg klikker på fila kommer mediaavspilleren opp og begynner på play, men skjermen er bare svart, og uten lyd. Og slideren står i ro mens play knappen er inne. Har prøvd å spille av i WinAmp oxo med samme resultat (bare at denne blir enda mere vrang) Har prøvd å innstallere Windows på nytt (over det gamle, ikke formatert) men samme resultat... Noen gode råd? Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Legg inn programmet G-Spot Når du åpner nevnte mediafil i dette programmet forteller den hvilket codec du mangler for å spille den av. Derefter laster du ned gitte codec (doom9.net) og innstalerer dette. Da skulle det gå helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå