Tfosheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Gigabyte med integrert WLAN Gigabyte tar et stort skritt mot WLAN som standardutstyr på hovedkort med det nye GA-8IPE1000 Pro2-W for Socket 478-prosessorer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 For de som synes 11 mbps WLAN-tilkobling er litt for tregt, kommer kortet også med Gigabit LAN. aha.. så hvis jeg kjøper ett kort med integrert wlan på grunn av wlan'et og syntes at det går for sakte så kan jeg rett og slett kjøpe meg en gigabit switch og en kabel?? nyttig.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 For de som synes 11 mbps WLAN-tilkobling er litt for tregt, kommer kortet også med Gigabit LAN. aha.. så hvis jeg kjøper ett kort med integrert wlan på grunn av wlan'et og syntes at det går for sakte så kan jeg rett og slett kjøpe meg en gigabit switch og en kabel?? nyttig.. Meniga var vel at du kansje hadde en kryssa kabel,hub eller switch fra før da Noe de fleste av oss neerds har. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Lekkert hovedkort, men alle de finessene det har sier jo ikke om ytelsen til det. Men trådløst er på vei til å bli en standard er positivt, slipper privat folk å knote med å kjøpe allskene ekstra utstyr for å få det til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå