Postkassestativ Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Var ute i dag å kjørte på en helt vanlig landevei i dag. Lå i rundt 60 på stabilt snøføre da en person i suv kom rundt en slak sving midt på veien. Tydeligvis hadde h*n ingen måte tenkt å legge seg ut. Jeg måtte da legge meg ut til siden for å unngå sammenstøt å endte med å kjøre ut i en dyp grøft. H*n kom ryggende tilbake å sa at h*n hadde ringt etter hjelp. Etter å ha ventet en stund kom det en annen med traktor som tilbød meg hjelp, noe jeg takket ja til. Fikk bilen opp på veien igjen å kjørte til en utkjørsel for å se over bilen. Stigtrinnet har nå fått seg en real trøkk å ser ikke helt bra ut. Er dette noe jeg har sjanse for å komme videre med? Har video av hendelsen, men har vansker med å tyde regnr på video. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Send video på PM. Kan kanskje tyde regnr for deg ved å justere litt på bilde i ps. Ville tatt kontakt med forsikringsselskapet og hørt med dem. Høres ut som du har en god sak. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Første du må gjøre er å anmelde forholdet til politiet. 2 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 31. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2021 Må først finne ut hvem det er.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Postkassestativ skrev (41 minutter siden): Har video av hendelsen, men har vansker med å tyde regnr på video. Det er mulig å finne ut av ting med delevis regnr. og merke, modell og farge på bilen. Endret 31. januar 2021 av mobile999 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Altid ta bilde av bilen og regnr. Til neste gang Eventuelt ikke kjøre i grøfta Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Det er derfor det er anbefalt å ikke svinge unna med mindre det er livsnødvendig. Helst bare bremse som F og heller treffe. Kolliderer du med en som kommer i feil felt får du dekket det av hans forsikring. Kjører du utfor er du "on your own". 5 2 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg ville også ha satset på en frontkollisjon. Sjeldent folk dør av disse. 2 3 Lenke til kommentar
Agaen Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Dubious skrev (På 2.2.2021 den 0.59): Altid ta bilde av bilen og regnr. Til neste gang Eventuelt ikke kjøre i grøfta Ahh yes. Kva er vel ein rolig frontkollisjon med ein SUV mot ein liten tur i grøfto Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 2 hours ago, Agaen said: Ahh yes. Kva er vel ein rolig frontkollisjon med ein SUV mot ein liten tur i grøfto Tja.... Man må jo se an grøfta og bilen som ikke viker. Er det kryss så har bilen neppe god fart. Det kan da ofte være bedre å sikte rett på slik at crumple zones, air bags, setebeltestrammere etc. kan fungere optimalt framfor å kanskje rulle rundt på taket og treffe påler, trestubber, autovern, steiner etc. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Mye tryggere å velge grøfta enn frontkollisjon om bilene har over 50 km/t. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 Nå klarer jeg ikke å finne ut hvem denne personen er, har kjørt litt i området å sett, men finner ikke ut hvor h*n bor. Det er 100 hus spredt utover ett større område med noen lange gårdsveier. Har uansett gått så lang tid siden det skjedde at skaden på bilen kunne ha oppstått på ett senere tidspunkt. Må bare bite i det sure eplet å få rettet opp det værste selv. Hadde jeg ikke hatt 3 unger i bilen, så hadde jeg ikke lagt meg så langt ut på kanten. Jeg tåler en støyt, men vil ikke risikere liv og helse på andre hvis det kan unngås. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Du skriver at du har vansker med å tyde regnr på videoen. Klarer du å tyde noen av tegnene? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 8. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2021 Ser ingenting, da jeg kommer nærme nok bilen imot er frontruta full av snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå