Redaksjonen. Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 DEBATT: - Vi må normalisere programmering! Lenke til kommentar
Lamefeed Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Er det negativt å være nerd også nå da? 1 Lenke til kommentar
Uy Tran Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Hei. Absolutt ikke. Jeg er jo selv stolt av å kalle meg selv nerd Poenget mitt er at IT bransjen er også for folk som ikke ser på seg selv som nerd like mye som meg som gjør det. 1 Lenke til kommentar
asshole Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Uten å vite hvorfor 60% dropper er det vanskelig å gi noen løsning. For alt jeg vet kan det være hovedsakelig kodenerder som dropper ut da de ikke takler fag som ikke omhandler koding:-) Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) asshole skrev (39 minutter siden): Uten å vite hvorfor 60% dropper er det vanskelig å gi noen løsning. For alt jeg vet kan det være hovedsakelig kodenerder som dropper ut da de ikke takler fag som ikke omhandler koding:-) Det er også mange flinke professorer innen programmering som er gode til å kode og forske, men elendig på å undervise. Endret 1. februar 2021 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå