AltuZ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 trenger hjelp skal kjøpe pci skjermkort i dag...åvet ikke hva jeg skal kjøpe.! har dere noen forslag?? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Søk, og du skal finne. Svarte på akkurat samme spørsmål for ca. en uke siden. -KJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 PowerColor Radeon 9200SE 128MB DDR PCI, ATI 9200SE, DVI-I, TV-Out, Retail kr 546 på komplett. skjermkort-pci kortet er ikke akkurat spesielt bra, men det er da ingen pci skjermkort. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er "heldigvis" ikke så mye å velge i. Det heftigste ser ut til å være Radeon 9200 til kr 636. Det finnes en 256MB utgave også, men den kan jeg ikke se poenget med. Jeg antar du har en gammel PC med kun PCI slots? Jeg vet ikke om jeg hadde villet kjøpe den dyreste utgaven da, kanskje Radeon 7000 m/DVI til kr 337 hadde vært bra nok? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ja det er en gammel pc... men den har agp slot men en sånn har jeg aldri sett før jeg tror det er et micro HK.. for det er fire hull du skal putte agp kortet i så jeg veit ikke...??!?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvor ligger et R9200, ytelsesmessig? Har en E-Cube uten AGP-slots som jeg gjerne skulle oppgradert litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå