IT-Bamsen Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Hei! Jeg skal snart reise til UK, og må ta en test for å kunne boarde. Jeg bor en plass uten private klinikker som tilbyr dette. Jeg har tenkt å reise til Bergen for å ta testen, og har tenkt å ta en hurtigtest. Alle klinikkene skriver at ikke alle land tillater slike tester, og at en selv må sjekke opp i dette. Problemet er at beskrivelsene av testene er alt for tynne. Under står det Storbrittania krever, og det er umulig for meg å vite om testene som Volvat, dr Dropin osv oppfyller dette. Er det noen som har erfaring med å reise til Storbrittania etter at dette påbudet kom, som vet om hurtigtest er tilstrekkelig? De andre testene tar 1-3 dager, og siden testen må gjennomføres senest 72t før avreise, kan det holde hardt med å få en vanlig PCR-test i tide. Spesielt siden jeg skal reise i en helg, og 1-3 dager sikkert ikke innbefatter helgedager. meet performance standards of ≥97% specificity, ≥80% sensitivity at viral loads above 100,000 copies/ml this could include tests such as: a nucleic acid test, including a polymerase chain reaction (PCR) test or derivative technologies, including loop-mediated isothermal amplification (LAMP) tests an antigen test, such as a test from a lateral flow device Lenke til kommentar
Gjest f812d...065 Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 RT-PCR. Koster pluss minus 3000,- Stupid tax for å reise. Anonymous poster hash: f812d...065 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå