Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg utviklet en form for narsissisme?

Gjest 6a4ca...fb5

Anbefalte innlegg

Gjest 6a4ca...fb5

Jeg ble mobbet der jeg kom fra til jeg ble 17, da flyttet jeg. Men utseendemessig ble jeg mye penere enn de andre jentene, og mobbinga startet for fullt da skolens mest populære gutt viste interesse for meg. Jeg var ikke interessert i han. Men det var jentene som mobbet.

Jeg har slitt med selvbildet ekstremt i mange år etterpå. 
Men nå er jeg veldig slik at jeg kan være mye sint på meg selv for at det var mulig å mobbe meg. Ser ned på mobberne nå og synes jeg var for flott og verdt mer til å kunne la meg tråkke på. 
Jeg vil ikke ha samme type jobb som dem, for da er jeg på samme nivå som dem. 
Det er rett og slett ikke bra nok for meg så lenge noen av dem har oppnådd det jeg driver med. De jobber i butikk, på helsehjem, barnehage, skole eller kafe. Jeg sier IKKE at folk med disse jobbene er dumme og ikke bra nok så ikke ta noe til dere. Saken er at jeg selv fristes mindre til å ha slik jobb når mobberne mine har klart det. 
Det blir så mainstream og slik «ja når man vokste opp der jeg gjorde så blir man ikke noe». Det er ingenting som føles bra nok lenger 😕 jeg blir deprimert av det og livet mister helt mening. Jeg savner tiden da det var lov å drømme. Men så blir man voksen og møtt på en mer alvorlig måte. Maset om barn starter nok snart og. 
Jeg var innom livet jeg likte men angrer nesten på at jeg ga det sjansen. Nå er det ingenting som er bra nok av det livet jeg opprinnelig kommer fra.. alt har mistet mening. 

Anonymous poster hash: 6a4ca...fb5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6a4ca...fb5
ITtraktor skrev (Akkurat nå):

Du høres ikke narsissistisk ut for meg. Jeg kan kjenne meg igjen i en del av det du skriver.

Altså, jeg anser dem som under min liga. Ikke alle mennesker. Men jeg føler mye er forbeholdt meg, fordi jeg både ble mobbet og fordi jeg er mye flottere enn dem. Det middelmådige er for kjedelig

Lenke til kommentar
Gjest 6a4ca...fb5 skrev (1 minutt siden):

Altså, jeg anser dem som under min liga. Ikke alle mennesker. Men jeg føler mye er forbeholdt meg, fordi jeg både ble mobbet og fordi jeg er mye flottere enn dem. Det middelmådige er for kjedelig

Ikke noe narsissistisk i å føle seg bedre enn trangsynte mobbere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...