Kondensator2021 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Hei. Jeg prøver å bruke programmet ViM i Windows 10 å øve å bli vant med terminalmodus. Men det er en ting jeg klarer ikke selv om å ha lest gjennom hjelp seksjon: å reaktivere kommandimodus selv med F1, Ctrl+D, og skrive tegn "q". I så hvordan? Jeg er ikke 132 år gammel, men 32. Lenke til kommentar
Kondensator2021 Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Skjer ingenting enn endringene enten tekst "SETT INN" eller "@a spiller inn" Lenke til kommentar
Kondensator2021 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2021 Nå til neste spørsmål fordi jeg må fortsette enten jeg vil eller ikke: Mulighet å legge til JavaScript i slutten av html-dokument ved at jeg lager initialisering i begynnelsen av nettfilen som om det er Javascript + (innhold...) + Initialisering = mot virus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Kondensator2021 skrev (17 timer siden): Skjer ingenting enn endringene enten tekst "SETT INN" eller "@a spiller inn" Trykk esc, eller Q-tasten om det siste kommer opp, det er lett å starte makro-opptak når en trykker på Q-tasten med et uhell utenfor insert-modus. Kondensator2021 skrev (15 minutter siden): Nå til neste spørsmål fordi jeg må fortsette enten jeg vil eller ikke: Mulighet å legge til JavaScript i slutten av html-dokument ved at jeg lager initialisering i begynnelsen av nettfilen som om det er Javascript + (innhold...) + Initialisering = mot virus Jeg forstår ikke spørsmålet, men jeg anbefaler at du lager en egen tråd med en passende emnetittel for å best mulig nå de med riktig kompetanse. Lenke til kommentar
Kondensator2021 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2021 Gavekort skrev (3 timer siden): Trykk esc, eller Q-tasten om det siste kommer opp, det er lett å starte makro-opptak når en trykker på Q-tasten med et uhell utenfor insert-modus. Jeg forstår ikke spørsmålet, men jeg anbefaler at du lager en egen tråd med en passende emnetittel for å best mulig nå de med riktig kompetanse. Har funnet det ut med JavaScript. Q, INSERT, ESC, og små og stor fungerer ikke men jeg kan bruke NotePad++ men jeg liker ViM best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå