edwinostby Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Hei, jeg har nylig kjøpt ny pc med et ASUS TUF RTX 3090 kort, det jeg sliter med er at jeg bare får 60hz med en hdmi 2.1 kabel. Jeg har prøvd å endre inn i nvidia control settings og inni avansert skjerminnstillinger uten hell. Noen som vet noe om problemet. Klarte å kjøre 120hz med displayport men nå kommer det bare opp 60hz.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Radford Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Har du lest brukermanualen? Edit: Denne tabellen oppgis i brukermanualen: Endret 29. januar 2021 av Radford 1 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) edwinostby skrev (11 minutter siden): Hei, jeg har nylig kjøpt ny pc med et ASUS TUF RTX 3090 kort, det jeg sliter med er at jeg bare får 60hz med en hdmi 2.1 kabel. Jeg har prøvd å endre inn i nvidia control settings og inni avansert skjerminnstillinger uten hell. Noen som vet noe om problemet. Klarte å kjøre 120hz med displayport men nå kommer det bare opp 60hz.. Takk på forhånd! Edit: Den skjermen har vel ikke HDMI 2.1 støtte. Endret 29. januar 2021 av MrMarbles Lenke til kommentar
edwinostby Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Takk skal dere ha! Ser det kan være smart å lese brukermanualen først hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå