Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er en "little" vet ikke hva jeg føler


Gjest 4a29e...170

Anbefalte innlegg

Gjest 4a29e...170

Så fikk kjæreste for noen uker siden, vi har snakket en del å hun sa at hun var en "little" og likte å være i "little space". Hun tegner i fargebøker, kler seg som ett lite barn og bruker smokk, hun er 27 år gammel.

Vet ikke helt hva jeg skal føle om dette, det blir litt for sært for min del, jeg avskyr barn, avskyr er ikke sterkt nok, jeg hater barn over alt her på jord så dette var ikke helt min ting, føler meg nesten som en pedo når hun vil være i "little space" 

Jeg elsker den hun er, å hun er et fantastisk og oppegående menneske, men...ja.

Er det bare å holde ut fordi jeg er glad i henne, hun liker det jo å har en massiv skare av følgere på nett pga dette, eller burde jeg avslutte det her nå?

Anonymous poster hash: 4a29e...170

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5df87...f97

Psykisk syke mennesker er ikke bra i lengda.

 

Se for deg en tilværelse om 40 år når dama er dement og fanga i littlespace for alltid fordi det er det hun fortsatt husker.

Anonymous poster hash: 5df87...f97

Lenke til kommentar
Gjest 5df87...f97 skrev (9 minutter siden):

Psykisk syke mennesker er ikke bra i lengda.

 

Se for deg en tilværelse om 40 år når dama er dement og fanga i littlespace for alltid fordi det er det hun fortsatt husker.

Anonymous poster hash: 5df87...f97

Du er arrogant nok som påstår hun er psykisk syk sånn uten videre, vi har alle våres greier og "psykisk syk" er et relativt begrep som alt annet.

Uansett, til ts: jeg tror jeg bare hadde gitt faen i det as. Hvorfor spare på det om hu er mer irriterende enn god å være med. Det finnes nok av fisk i sjøen, og det er fort gjort å brenne seg om man avhenger egen lykke på andres potensiale for lenge. Som bruker overfor meg skriver så er det ikke sikkert at vi forandrer seg med det første.🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jo en noe spesiell "greie". Har ingen erfaring med "little" betegnelsen før, men slik den beskrives av deg så virker den meget sær.

Vet ikke om du har tatt opp dine følelser for hennes "little"-besettelse seriøst?

Det virker jo som du liker henne og om hun liker deg og så er det nok verdt et forsøk. Synes du ikke?

Om hun velger å beholde sin "little"-legning (eller hva det nå er, en fetisj kanskje?) selv etter du deler dine følelser for det så er jo saken opp til deg. Uansett vil det nok ikke være spesielt sunt å være i et forhold med noen som praktiserer en seksuell fetisj du absolutt ikke liker med mindre dere blir enige om et slags kompromiss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ageplay er mer vanlig enn det man tror faktisk, det kan være seg å tre inn/like/rollespille en annen alder enn den man selv er, både opp over og nedover i alder. 

For de som liker å være "little" (uansett kjønn) så handler det ofte å føle seg trygg, tatt vare på og komme seg litt vekk fra det dagligdagse gjøremål og forventninger. Men en veldig viktig faktor å tenke på her er at hun er over myndig + seksuell lavalder og det er du også. Så det er ingen pedo-takter ute å går her på noen som helst måte! Men du må jo selv tenke litt og ikke minst så kommunisere med henne og finne ut hvordan det vil fungere best for dere.

Det er også bare å sende meg PM om du ønsker å ta ting litt mer privat og diskret. Jeg er med og kjenner ageplay miljøet ganske bra og vært med i BDSM foreninger siden 1998. Så jeg kan stille min kompetanse, erfaring til å gi råd og vink om man ønsker det på ett mer privat plan istedenfor å prate om det i åpent forum. 

Det viktigste er å respektere hverandres legning, fetish/preferanser så lenge det ikke blir permanente skader fysisk/psykisk eller direkte ulovlig når det er mot dyr, faktisk mindreårige, overgrep mot voksne som ikke har samtykket etc. Men om man velger å bli med på det, være sammen med noen som har andre interesser er jo noe man må finne ut selv, veie opp fordeler mot ulemper blant annet. Gjøre avtaler f.eks at hun ikke blir little når du er i nærheten f.eks og at hun da evt respekterer det.

Men ta gjerne kontakt med meg direkte om du/dere lurer på noe som ikke man ønsker å opp i åpent fora. :)

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar

Til dere som påstår hu er psykisk syk - slike uttalelser er fullstendig bak mål. Jeg har jobbet i psykiatrien i mange år - jeg vil tvert i mot si at dette er et sunnhetstegn, at man faktisk våger å gå ut fra den klassiske (og til dels trauske) konservative levemåten som er selve "oppskriften" i det sosiale på seksualitet og atferd. Man må være ganske trygg på seg selv for å tørre å "slippe seg løs" og utforske sin seksualitet som hun har gjort. Folk som har klart å "komme ut av skapet" på denne måten beundrer virkelig. 

Hvis du velger å avslutte et forhold basert på hennes ageplay - som @Zimon har forklart ganske bra over meg. Så er det bare trist - men det gjenspeiler også min holdning til nordmenn (jeg er selv etnisk norsk, for ordens skyld) som ganske konservative og redde for å utforske mer alternative sider av seg selv. 

Dette med little/ageplay/ddlg har absolutt ingen ting med pedofili å gjøre. Veldig enkelt forklart så er menn i det tradisjonelle kjønnsbildet mer dominerende enn kvinner. Det er heller ingen hemmelighet at kvinner foretrekker eldre menn, og menn yngre damer. At mange damer skriker "daddy" i senga er også ganske vanlig for de som har engelsk som morsmål. At menn gjerne spiller mer "macho og tøff" i en seksuell setting og kvinner mer forsvarsløse, uskyldige og små - er også ganske vanlig for folk flest. Dette handler mer om å forsterke disse sidene som er naturlig for oss. Gjøre det litt mer "ekstremt" enn vanlig. 

Liten fun fact her: I Asia, spesielt i land som Sør-Korea og Japan, er ikke menn like macho og frempå som her i vesten. Fordi dette med sex ikke har like stor åpenhet som her i Europa. Derfor bruker kvinner ofte barnslig undertøy fra Hello Kitty eller trykk med søte kattepuser og lignende. Litt som barn bruker. Dette gjør dem for at de ikke skal virke så truende på menn. I Frankrike så er det sexy som gjelder, med frekke blonder og mønstre som virkelig fremhever det feminine. Dette er kun en del av den seksuelle kulturen. 

Jeg har selv testet ut mye innen bdsm-sjangeren (men sliter med å finne partnere her hjemme i Norge... så mest i utlandet). Jeg syns ddlg var spennende (daddy little girl). Men for meg var det først å fremst et rollespill. Det å spille en farsfigur (for ordens skyld, stefar blir vel mer korrekt her) gjør meg til sjef i huset. Noe jeg likte. I tillegg var det ikke rom for avansert prat og diskusjoner som krevde en form for samhandling og kommunikasjon. Jeg fikk ganske enkelt bare gjennomslag for alt jeg ville. I tillegg kunne jeg si ting som "grab me a beer", med svar som "yes daddy". Gjorde hun ikke som jeg ba om, så ble det ris på stumpen. :) Oppdragelse er viktig. Hehe. Ageplay er ganske stort og det finnes store miljø på nett som tar for seg dette emne. Noen er mer ekstreme, ved at de bruker bleie og spiser som en baby (må mates) - men der er ikke jeg. 

Little girl termologien betyr ikke at man må spille mindreårig. Det å spille et slikt rollespill trenger heller bety at man automatisk har sex med kjønnsorganer og penetrering. Ofte kan man drive med rollespill i lang tid uten at det er noe seksuelt i bilde. I noen tilfeller er det heller ikke nødvendig med sex (etter min erfaring). Det er bare en koselig setting - dersom man normaliserer dette. 

Mitt råd til deg - er først å fremst å sette deg inn i hva dette dreier seg om. Forstå at dette er mer normalt enn du tror. Ta kontakt med folk i miljøet og bli mer erfaren. Deretter kan du spørre deg selv "er dette noe jeg kan bli med på?" Prøv i allefall. Om det ikke er for din egen del - så for hennes. Det at hun er little nå. Betyr ikke at hun vil være det for alltid heller. Hvis det ikke er noe for deg - så kan dere i det minste snakke åpent om det. Kommunikasjon er nøkkelen her. Snakk sammen! - Enkelt og greit. 

Her er det nok mange utenforstående som tenker "ææææsj, pedo" - men det sier mer om dere - enn oss. Enkelt og greit!

Det finnes også noen bra dokumentarer om bdsm/ageplay og lignende. Det kan være en god start. 

Til slutt vil jeg bare si - du er heldig som har ei dame som er little. Jeg er faktisk en smule sjalu. Har aldri klart å funnet noen her hjemme i Norge som kan oppfylle den fetisjen i meg. 😜

 

Endret av Kris85
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 5
Lenke til kommentar

Veldig godt sagt @Kris85! Tommel opp!

Selv var jeg Daddy for ei i 5 år og som var en fantastisk tid for meg å ta vare på henne, bygge henne opp, støtte og rose henne på så mange flere måter enn bare å ha sex. Det å se henne vokse seg sterkere som kvinne, mer selvsikker på seg selv og de rundt henne pga meg og min rolle som "caretaker"/Daddy var veldig berikende for meg. Vi avsluttet DDLG/Dominant-sub forholdet pga at hun ønsket seg en fast kjæreste, som hun nå har fått seg og det er jeg kjempeglad for. Selv er jeg gift med ei fantastisk kvinne og vi har åpent forhold som gjør at vi kan utforske ting med andre. Så hun som var min lille som også er min bestevenn er også bestevenn med min kone også.

Jeg vil ikke si at de som ønsker å dra inn bleier er så mye mer ekstreme enn andre. Selvsagt er det ikke alle som trekker det inn i settingen sin. Man har grove kategorier som blir Ageplay, Adult Baby(AB) og Diaper Lover(DL), som er kort oppsummert. Man kan være det ene eller andre eller kombinere alle om man ønsker.  Ageplay er mer alderspill, det kan være at hun som er 30 tar på seg rollen som en tenåring som flørter, eller ei 25åring som tar på seg rollen som ei MILF og går opp i alderen. Menn kan selvsagt også ta på seg en annen alder enn den man faktisk er. Adult Baby sier seg litt selv også, men da er det rollespill i den mindre aldersgruppen. Så en AB må f.eks mates, leke i grind og baby leker f.eks, og slike roller og leker. Diaper Lover er en som liker å enten se andre ha på seg bleier og/eller ha på selv. En DL kan godt bare like å ha det på seg eller se andre i det, men at bleien ikke brukes til det som den er laget for. Andre igjen liker å gjøre kun å tisse, mens andre begge deler. I en Ageplay/AB/BDSM setting som involverer bleier så kan det enten være for å forsterke rollene om hvem som er sjef og hvem som er ikke sjef. De kan brukes om ett ydmykende middel i spillet eller også for å forsterke den pleiende og håndterende rollen, det å ta vare på den "lille". 

Så som Kris85 også skrev, så les deg litt opp, prat med andre og skaff deg litt mer innblikk og forståelse for hva en "little" og hva en "Mommy/Daddy/Caretaker" har som oppgave og hvorfor. Og ikke minst når du er klar for det så prat med henne og finn ut om dette er noe du kan hjelpe henne med å utleve på en god og trygg måte for dere begge. Eller om det bare ikke vil fungere. Da må du også evt spørre deg selv om det er best å avslutte forholdet om man ikke klarer å takle at hun her "little" i det hele tatt,. Eller du f.eks aksepterer hennes interesser innen dette, men innser at du ikke kan bidra og derfor finner ut at hun kan utleve sin "little" side med en annen under gitte regler dere setter sammen. Det kan være at hun får lov til å være little for en Daddy, men ingen sex. Eller at det f.eks er lov med analsex, men ikke vaginal f.eks. Eller kun bruk av leketøy og fingre, men ingen kjønnsorgan penetrering etc etc. Eller at må være påkledd hele tiden og ingen seksuell aktivitet i det hele tatt, ikke noe klining, tafsfing etc. Men pass på at begge er trygg på hverandre og godtar reglene. Fordel også at dette går begge veier, så de regler dere setter sammen vil gjelde både for deg og for henne. F.eks min kone og jeg har 2 regler. 1. Ønsk og vill det 100%, har man litt dårlig magefølelse mot den andre personen så avstå. 2. Bruk kondom, også på leketøy som ikke er ens egne (derfor blir brukt kun på seg selv).

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest af558...68e
Zimon skrev (7 timer siden):

 

For de som liker å være "little" (uansett kjønn) så handler det ofte å føle seg trygg, tatt vare på og komme seg litt vekk fra det dagligdagse gjøremål og forventninger. Men en veldig viktig faktor å tenke på her er at hun er over myndig + seksuell lavalder og det er du også. Så det er ingen pedo-takter ute å går her på noen som helst måte! Men du må jo selv tenke litt og ikke minst så kommunisere med henne og finne ut hvordan det vil fungere best for dere.

Så det du sier er at det er turn-on at dama leker at hun er et barn. Men det er ingen pedo-takter ute å går? Forbinder man ikke kvinnen med et barn når hun gjør som barn - kler seg som et barn, snakker som et barn, oppfører seg som et barn? Jeg prøver å forstå. 

Anonymous poster hash: af558...68e

Lenke til kommentar
Gjest af558...68e skrev (5 minutter siden):

Så det du sier er at det er turn-on at dama leker at hun er et barn. Men det er ingen pedo-takter ute å går? Forbinder man ikke kvinnen med et barn når hun gjør som barn - kler seg som et barn, snakker som et barn, oppfører seg som et barn? Jeg prøver å forstå. 

Anonymous poster hash: af558...68e

Det er seksuelt rollespill, og har ingenting med pedofili å gjøre. Det blir som å si at hvis du er underdanig og liker å bli bindt, at du egentlig fantaserer om å bli voldtatt i virkeligheten. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest af558...68e
RRhoads skrev (8 minutter siden):

Det er seksuelt rollespill, og har ingenting med pedofili å gjøre. Det blir som å si at hvis du er underdanig og liker å bli bindt, at du egentlig fantaserer om å bli voldtatt i virkeligheten. 

 

Ok. Men hvorfor må man leke barn for å være underdanig? 

Anonymous poster hash: af558...68e

Lenke til kommentar
Gjest af558...68e skrev (Akkurat nå):

Ok. Men hvorfor må man leke barn for å være underdanig? 

Anonymous poster hash: af558...68e

Det er en kink eller fetisj man har. For en little så handler det ikke bare om å være underdanig. Det handler om å føle seg ivaretatt, å være utenfor seg selv, ha klare rammer, og bli bestemt over. 

Jeg er helt sikker på at de fleste, om ikke alle har kinks eller fetisjer. Sikkert du også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest af558...68e
RRhoads skrev (3 minutter siden):

Det er en kink eller fetisj man har. For en little så handler det ikke bare om å være underdanig. Det handler om å føle seg ivaretatt, å være utenfor seg selv, ha klare rammer, og bli bestemt over. 

Jeg er helt sikker på at de fleste, om ikke alle har kinks eller fetisjer. Sikkert du også.

Tenner ikke på å få pryl eller å leke barn, så nei tror ikke jeg har noen kinks eller fetisjer. 

Anonymous poster hash: af558...68e

Lenke til kommentar
Gjest 5df87...f97
Gjest af558...68e skrev (25 minutter siden):

Så det du sier er at det er turn-on at dama leker at hun er et barn. Men det er ingen pedo-takter ute å går? Forbinder man ikke kvinnen med et barn når hun gjør som barn - kler seg som et barn, snakker som et barn, oppfører seg som et barn? Jeg prøver å forstå. 

Anonymous poster hash: af558...68e

+1

Dette er sært og bunner ut i et opplevd traume.

Du der oppe som sier at dere kan ta det privat er da helt bak mål? Om dette er stuerent har dere ingenting å skjule vel?

Så har du kris som starter med å si at han har jobbet i psykiatrien i mange år og at dette er et sunnhetstegn og avslutter med at han gjerne vil finne noen å ha det slik med selv?

Du syke tid er alt jeg sier.

Anonymous poster hash: 5df87...f97

Lenke til kommentar
Gjest af558...68e skrev (Akkurat nå):

Tenner ikke på å få pryl eller å leke barn, så nei tror ikke jeg har noen kinks eller fetisjer. 

Anonymous poster hash: af558...68e

Nå finnes det adskillig flere kinks enn akkurat de to der. Kanskje du tenner på analsex eller å ta dama røft. Kanskje bestemme litt over henne eller at hun setter seg på ansiktet ditt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Zimon Du er mer erfaren enn meg merker jeg. Fin historie du har. Gode opplevelser. :)

Til dere andre som er kritiske....

Bare for å provosere dere som mener dette er unormalt og sykt. Jeg har jobbet i psykiatrien.... i barnevernet. 😆 Følte bare for å hive litt mer flammer på bålet når vi først er i gang. 😊

Helt OK at dere ikke liker det. Men å uttale seg om ting dere ikke har kjennskap til er ikke bra. Det bør være en selvfølge at man har bittelitt grunnleggende forståelse for hva dette er før man kritiserer. Ved første øyekast kan det se rart ut for dem som ikke har kjennskap til det. Men å påstå at dette er syke greier, som kommer av traumer og alt mulig rart. Er bare tull!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (14 minutter siden):

Det er en kink eller fetisj man har. For en little så handler det ikke bare om å være underdanig. Det handler om å føle seg ivaretatt, å være utenfor seg selv, ha klare rammer, og bli bestemt over. 

Jeg er helt sikker på at de fleste, om ikke alle har kinks eller fetisjer. Sikkert du også.

Nå må det vel snart settes en grense for alt man skal "normalisere" ?

 

Endret av DaniNichi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjermbilde.PNG.7bbe91843cb615ff957335e0e3fe12fc.PNG

Dette er fra en nettside som er bdsm svar på Facebook (på mange måter). Her er det mange grupper, utfra hvilken kink man måtte ha. Denne gruppen har nesten 130 000 medlemmer. Det sier litt om hvor normalt dette er. 

Når jeg skrev i et av mine første innlegg at jeg ønsket meg en little. Så forventer jeg at denne personen i allefall er i myndig alder før det blir interessant. Jeg må ha en seksuell tiltrekkes til vedkommende - der er min grense ca 18-20 år og opp (jeg er selv 35). Under det er totalt uinteressant for min del. 

Lenke til kommentar
DaniNichi skrev (18 minutter siden):

Nå må det vel snart settes en grense for alt man skal "normalisere" ?

 

Trenger ikke normalisere det, men greit å respektere at folk liker forskjellige ting og at noen liker sære ting som alle deltagende parter er samtykkende i. Jeg har ingen problemer med at andre er kjedelige i senga og foretrekker 2 minutter med misjonær for å lette trykket en gang i uka, bare for å sette det litt på spissen. 

 

Endret av RRhoads
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest af558...68e
Kris85 skrev (11 timer siden):

@Zimon Du er mer erfaren enn meg merker jeg. Fin historie du har. Gode opplevelser. :)

Til dere andre som er kritiske....

Bare for å provosere dere som mener dette er unormalt og sykt. Jeg har jobbet i psykiatrien.... i barnevernet. 😆 Følte bare for å hive litt mer flammer på bålet når vi først er i gang. 😊

Helt OK at dere ikke liker det. Men å uttale seg om ting dere ikke har kjennskap til er ikke bra. Det bør være en selvfølge at man har bittelitt grunnleggende forståelse for hva dette er før man kritiserer. Ved første øyekast kan det se rart ut for dem som ikke har kjennskap til det. Men å påstå at dette er syke greier, som kommer av traumer og alt mulig rart. Er bare tull!

Nei nei, men prøver jo å forstå men får begrunnelsen "det er en kink" når jeg lurer på hvorfor mannen tenner på at kvinnen leker at hun er et barn. Greit at hun ikke er mindreårig, men regner med det ligger til fantasien at mannen tenker hun er et barn. Men siden hun faktisk ikke er et barn så er det moralsk sett greit? Skjønner dette med dominans, og å være underdanig, men hvorfor må man leke barn eller baby for å være underdanig? Det må jo være lov å syns at det er rart. 

Ikke sagt det er sykt eller noe. Der er folk som tenner på lik og å smøre seg med avføring. Syns DET er en smule sykt. 

Anonymous poster hash: af558...68e

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...